• jamis

Visparnas tråd # 7

Förresten MaLu, GRATTIS till 200 dagar !

Hoppas projket "bygga ny altan" går fort

Nu vaknar visst A igen, men som han sover idag

• jamis

Tillbaka igen

MaLu: jobbigt med vatten som läcker in i golv! Hoppas det inte är nån fara! Och angående altanen så vill ju jag ha en fin altan när jag kommer på besök nästa gång så hälsa A att bygga fort
    Mysigt med katten din

Jag har hunnit städa hela lägenheten idag när Adam sov OCH bakat igen ! Vart ska detta sluta, om jag får en massa tid att baka Undrar om Adam tycker att vi flänger för mycket eller så tar han det här med helg-sovmorgon på största allvar

• jamis
    FISK: Usch då, va jobbigt med dålig natt! Men det låter som du har en skön kväll att se fram emot! Hoppas du får sova bättre inatt! och nu är jag trött ska jag säga dig Men maken kom precis hem och han är sugen

MaLu: Större altan låter ju jättebra ! God middag ni ska äta oxå. Här blev det bara kvällsfika. Men imorgon blir det chevre-lax!

Och Adam sover och sover... men han verkar inte ha feber iaf. Undrar om han kommer att sova nåt inatt. Borde jag väcka honom? Nu har han sovit sen kl 15 med en mat-paus. Sammanlagt har han vart vaken max 4 timmar idag. Det är ju inte vanligt !
  • jamis
    Joyce: Ja, man är bra underlig. När det går som man vill så undrar man om nåt är fel Men nu har lille killen vaknat iaf så S får mysa lite med honom. Får se om han vill sova nåt inatt. Han gäspar iaf och det är ju ett gott tecken.

Men FISK, godiset ska man väl ha TILL filmen

Pess: Mmm, Blood diamond är hemsk men bra! Gillar oxå sånna filmer.

zynk: ja, nu har jag lyckats åka alla transportmedel utom flyg. Det tar vi i sommar. Och sjalen är super för hissarna är verkligen äckliga! Va coolt att Alva ställde sig upp !
    Här är det nog max 2 kvällar i veckan som mannen är borta än så länge och det räcker tycker jag!

Nej... nu ska jag nog sussa om A är på humör för det...
  • jamis

Men usch va jobbigt Proppens! Va skönt att allt såg bra ut ändå!

Idis: Jag är inte alls avis på er

Hoppas ERGOn funkar bättre, Maxie! jag är ju väldigt sugen på en sån oxå sen Vill gärna höra vad du tycker om den!

Härligt Joyce (att ni fick till DET alltså ) Men va jobbigt att E haft en ledsen natt... Tänk vad man önskar att man kunde förstå vad de små menar och hur de mår!

Adam sov gott inatt, var vaken en timme vid 21:30 men sov sedan till 7:30... och nu har han sovit 2,5 timmar igen Lilla killen behöver en massa sömn! Förresten så fick vi oxå till det igår Ikväll kommer moster och syster på middag. Det blir lax med chevre och creme fraiche-röra *mums*

• jamis

zynk: Är du ensam hemma!? Det var väl inte igår Förstår att det känns konstigt, vad ska man göra liksom Kul att din mamma kommer på besök, hoppas ni får det trevligt!

• jamis

Hörrni, jag hinner inte med! Ni skriver och skriver och jag hinner inte svara på er alla!

Men jag gör ett försök

Joyce: Hua för mensvärk Har din redan kommit tillbaka? Jag hoppas faktiskt att jag slipper min ett litet tag till Jag har ju ingen nytta av den än!

Maxie: Men usch vilken biosalong! Du borde ju få pengarna tillbaka!

Kerpet: Va trist att va osams Hur är läget nu? Hus är ju kul iaf

Zynk: Hoppas det går bra att söva lilla A!

MaLu: att dina svärisar aldrig ger sig! Snart kommer du ha din dunsande bebis utanför magen istället Jag längtar! Och om jag längtar kan jag ju gissa mig till vad du gör

Malla: Hoppas ÖF blir kul!

Jag ska iväg på SATS baby idag. Ska bli spännande att gå dit. Skulle egentligen gå med en tjej från mamma-gruppen men hon blev sjuk så jag ska göra ett försök att gå själv. Hoppas bara Adam inte blir för stressad. jag har märkt att jag har en bebis som är i behov av mycket lugn och ro!

Stor kram på er!

• jamis
    MaLu: Så bra om du kan få Maxies amningskudde jag hade nog tyckt det var skönt i början men jag har ju överlevt utan

Kerpet: Åh, visst vore det härligt med en nyprod lägenhet! det vill jag oxå ha. En STOR med öppen planlösning!

Kul att se Vaniljflickan här inne Vore så kul att höra mer om hur ni har det! Förstår att det är fullt upp!

Maxie: Jaa, nätet är riktigt farligt! Man kan ju shoppa så lätt !

Gissa vem som INTE var iväg och tränade idag Generad. Adam sov så gott så jag hade inte hjärta att väcka honom. Kompenserade det hela med en timmes promenad i Haga-parken och solen istället Ska iväg och möta min man på t-centralen senare oxå. Det får duga.
  • jamis

Maxie: Jag blev oxå orolig när A sov så mycket ett dygn. Han var bara vaken i 4 timmar på över ett dygn, men jag säger som Joyce - passa på och njut Och om han nu vaknade så kan det ju vara värt att passa på nu. Men jag håller med. De här molnen ser inte roliga ut Hoppas ni får en skön liten tur iaf!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7