Visparnas tråd # 7
Förresten MaLu, GRATTIS till 200 dagar
!
Hoppas projket "bygga ny altan" går fort
Nu vaknar visst A igen, men som han sover idag
Förresten MaLu, GRATTIS till 200 dagar
!
Hoppas projket "bygga ny altan" går fort
Nu vaknar visst A igen, men som han sover idag
Tillbaka igen
MaLu: jobbigt med vatten som läcker in i golv! Hoppas det inte är nån fara! Och angående altanen så vill ju jag ha en fin altan när jag kommer på besök nästa gång så hälsa A att bygga fort
Mysigt med katten din
Jag har hunnit städa hela lägenheten idag när Adam sov OCH bakat igen
! Vart ska detta sluta, om jag får en massa tid att baka
Undrar om Adam tycker att vi flänger för mycket eller så tar han det här med helg-sovmorgon på största allvar
Va skönt FISK! Njut nu av lugnet
Men usch va jobbigt Proppens! Va skönt att allt såg bra ut ändå!
Idis: Jag är inte alls avis på er
Hoppas ERGOn funkar bättre, Maxie! jag är ju väldigt sugen på en sån oxå sen
Vill gärna höra vad du tycker om den!
Härligt Joyce
(att ni fick till DET alltså
) Men va jobbigt att E haft en ledsen natt... Tänk vad man önskar att man kunde förstå vad de små menar och hur de mår!
Adam sov gott inatt, var vaken en timme vid 21:30 men sov sedan till 7:30... och nu har han sovit 2,5 timmar igen
Lilla killen behöver en massa sömn! Förresten så fick vi oxå till det igår
Ikväll kommer moster och syster på middag. Det blir lax med chevre och creme fraiche-röra *mums*
zynk: Är du ensam hemma!? Det var väl inte igår
Förstår att det känns konstigt, vad ska man göra liksom
Kul att din mamma kommer på besök, hoppas ni får det trevligt!
Hörrni, jag hinner inte med! Ni skriver och skriver och jag hinner inte svara på er alla!
Men jag gör ett försök
Joyce: Hua för mensvärk
Har din redan kommit tillbaka? Jag hoppas faktiskt att jag slipper min ett litet tag till
Jag har ju ingen nytta av den än!
Maxie: Men usch vilken biosalong! Du borde ju få pengarna tillbaka!
Kerpet: Va trist att va osams
Hur är läget nu? Hus är ju kul iaf
Zynk: Hoppas det går bra att söva lilla A!
MaLu: att dina svärisar aldrig ger sig! Snart kommer du ha din dunsande bebis utanför magen istället
Jag längtar! Och om jag längtar kan jag ju gissa mig till vad du gör
Malla: Hoppas ÖF blir kul!
Jag ska iväg på SATS baby idag. Ska bli spännande att gå dit. Skulle egentligen gå med en tjej från mamma-gruppen men hon blev sjuk så jag ska göra ett försök att gå själv. Hoppas bara Adam inte blir för stressad. jag har märkt att jag har en bebis som är i behov av mycket lugn och ro!
Stor kram på er!
. Adam sov så gott så jag hade inte hjärta att väcka honom. Kompenserade det hela med en timmes promenad i Haga-parken och solen istället Maxie: Jag blev oxå orolig när A sov så mycket ett dygn. Han var bara vaken i 4 timmar på över ett dygn, men jag säger som Joyce - passa på och njut
Och om han nu vaknade så kan det ju vara värt att passa på nu. Men jag håller med. De här molnen ser inte roliga ut
Hoppas ni får en skön liten tur iaf!