• jamis

Visparnas tråd # 7

Malu: INGA studielån ! Din lilla lyckost! HUR har du lyckats undvika det?!

GRATTIS till vecka 30, men jag tycker du borde fira på nåt liiiite trevliga sätt

Snart ska det ätas kycklingcanneloni med svamp här *mums*

• jamis

Hej MaLu jag är här i bakgrunden idag... Återkommer en annan dag...

• jamis

Tittar in igen

Allt är bra... eller det kändes inte så bra igår, men idag känns det lite bättre. Solen skiner, jag och Adam har vart och hälsat på på mitt gamla jobb och det kändes kul Många nya unga kollegor så det kan nog gå hyfsat att börja jobba igen om 9 månader Det är läääänge kvar!

Måste kila igen... sorry att jag inte hinner med nu. Ska se om jag hinner lite mer senare idag!

KRAM!

• jamis

Malla: bara en liten fråga, har du en gul jacka och en svart vagn?

• jamis

Japp, det gjorde jag. Tänkte nog att det var du Jag mötte er vid 11-tiden då ni gick från centrum

MallaMojs skrev 2008-04-17 14:55:25 följande:
    haha, ja Såg du oss? Angående resan till Åland så skulle jag lätt avboka om de anser att det är viktiga dagar jag missar... Men, han som jag träffade förra gången sa att de börjar jobba två veckor innan eleverna kommer... Hmm, jaja, vi får väl se...
  • jamis

Jag hade en svart BRIO-vag, svart jacka och svarta byxor.... mycket svart... men jag tänkte ju på att jag kanske skulle få syn på dig

MallaMojs skrev 2008-04-17 15:32:40 följande:
    Jag såg nog inte dig Trist
  • jamis

Sa jag att allt kändes bättre...? Adam skrek otröstligt i 20 min, inte ens bröstet dög och nu sover han oroligt Bättre vet jag inte. Min man är borta hela kvällen oxå. Känner mig trött och sliten...

• jamis
    Kerpet: Jag är intresserad av fotografering! Absolut!Jag såg bilderna hos er och de var verkligen jättefina!

Malu: Nej, 20 min är väl inte så farligt, men när man är trött efter en hel dag DÅ är det länge. Och du har rätt, jag är själv väldigt långa dagar känns det som. Min man är borta minst en kväll i veckan och jag är aldrig borta...

Va gullig han är T !

Tack maxie Han är inte sjuk vad jag vet... bara svårt att somna...
    Vilken skön dag ni verkar ha haft! Härligt!

Adam vaknade efter 20 min... vet inte hur jag ska få honom att sova nu.
  • jamis

Va kul med fotograferingen och bra att Malu får vara med Jag kan alla de datumen!

Mirren: jag kommer gärna till dig på fika/lunch Nästa tisdag kan jag tyvärr inte, då SKA jag träna (har bestämt med 2 andra tjejer så nu borde det bli av ).

Joyce: Va skönt att sittdelen gick hem

Vet ni vad...? Jag sitter ensam i vår lägenhet S är ute och går med en sovandes Adam och jag njuter av lite EGEN-tid! Underbart! Idag har jag oxå vart på en FL träff med alla tjejer som gjorde behandling samtidigt, 2 av de var på CvL samma dag som vi

• jamis

Va bra Malu! Ska A bygga altan på en vecka? Så skönt! Då kommer jag sen i mitten på maj då allt är klart och fint

Svar på tråden Visparnas tråd # 7