-
-
Jag har för mig att det är svart/vitt som gäller??
MaLu: Usch, ja, jag kan tänka mig vilken ångest du har inför förlossningen
Men som de sa på Barnmorskorna så tror jag att det är bra att gå igenom en "vanlig" förlossning efter ett förlorat syskon, att ett snitt inte behöver innebära att det är lättare... fast det kanske de inte så på programmet...
När det gäller färdmedel till Kerpan så tar jag pendeln, det tar 5 min från Karlberg så vi kan mötas upp där eller så kan man ta buss från Odenplan men det tar typ 30 min sa min man, så pendeln känns ju liiiite mer lockande även om det kostar pengar för mig
Jag ska ju fota 13:00 och tänkte va där lite innan.
Mirren: Lämnar du kvar fårskinnet om du kommer tidigt och drar snabbt? -
Joyce: Jag har ett par röd-vit randiga som du kan få låna om du vill
Mirren: Tack
! -
Jag kollar oxå
-
Oj, räcker det att komma en kvart innan foto-tiden? Jag åker med Malu och då kan det ta tid
Nej, skämt åsido, det passade bäst med bussen så för hennes del... Hoppas det funkar! -
Joyce: sunkigt funkar oxå
-
Kerpet: Vi VILL HA bullar så iväg med dig
Ska jag ta med muscovadosnittar med kaffekross? -
Och vi ska sova...
Vi ses imorgon
-
Jag har inte heller lyckats få med någon än
...
Kerpet: Jo, jag har bakat själv
Men 100 bullar låter definitivt som att det ska räcka! Ser redan fram emot det
! -
Pess
Detsamma!
Maxie: Usch usch usch vilken ångest för din vän
Hoppas att allt ska gå bra är det enda man kan göra och det gör jag verkligen! Är de "säkra" nu att det är trisomi 13?
Japp, jag är oxå vittne till att Sid är tjuven
Jag tycker att fotningen gick ganska bra... jag hann knappt kolla i spegeln hur jag såg ut innan fotningen, men vi får väl välja bilder på Adam enbart! Annars tror jag att MaLus bilder blir snyggast, även om hon inte var den mest nakna trots idoga försök från hennes sida
Jag såg inte heller nån fårskinnsfäll när jag tjuvkikade...
Kerpet: Tusen tack för goda bullar och att vi fick va hemma hos dig, men så fick väl du lite lön för mödan oxå
Jag har en bild i mitt galleri på hur Adam såg ut när han laddade inför fotningen, om nån har lust att kika