• jamis

Visparnas tråd # 7

MaLu: Jag håller med Proppens ang babyskydd. Britax-nånting heter vårt och är jättebra. Det funkar i typ alla bilar och är utan bas. Vi köpte vårt på Babyproffsen där man får tillbaka halva summan om man lämnar tillbaka stolen inom 9 månader, det blir ungefär som Mallas hyra

Malla: Hoppas du får sova längre än så!

Maxie: Oj då, han är lite kräsen idag lille V. Menva duktig du har varit som lagat så mycket mat! Idag stirrade Adam på mig och min man när jag åt. Kanske, kanske börjar han bli intresserad.

Tränningen på SATS idag gick inte så bra. Trots att Adam sovit 3 timmar innan så blev han trött och stressad och grät flera gånger. Efter 20 minuter gick jag och så fort jag la Adam i vagnen så somnade han. Sen har han sovit 3 timmar till i eftermiddag och jag har pysslat här hemma med hans fotoalbum. Jag tror vi väntar med att gå dit igen på ett tag...

Ikväll var vi iväg på födelsedagsfika hos en kompis och Adam somnade när vi åkte dit men vaknade där vid 19 och fick komma upp och träffa alla. Nu har han svårt att komma till ro och somna Det kanske är bäst att stanna hemma på kvällarna ett tag till...

Imorgon blir det promenad med min syster på förmiddagen och lunch med kompis och så jobbar min man hemma så jag får se honom lite mer och han får va lite mer med Adam
  • jamis

Skrev jag "lunch med en kompis"? Jag menar ju lunch med MaLu imorgon

• jamis

JAA! Va kul med fotografering på tisdag!
    Kerpet: vet du om de har med fårskinn att sitta/ligga på? Va spännande det ska bli! Brukar de fota bebisar nakna eller med kläder?

zynk: tågresan går nog bra! Folk brukar vara så hjälpsamma. Hoppas A tycker det är kul!

• jamis

Ok Malu, du har läst på lite mer än jag Då får jag väl fråga om det är någon här som tänker ta med ett fårskinn på tisdag? Vi har nämligen inget... men jag inte om jag vill fota utan kläder heller... hmm... får fundera lite på det.

• jamis

Joyce: Ja, våra bebisar är ju ganska jämngamla Har ni fårskinn? Får vi låna ? Jag har oxå funderat på blöja och kalsong... Kanske ska ner och kolla på några snygga kalsonger A har ju tjockat på sig enormt och väger uppåt 7 kg redan ! Håller med om att det ska vara ickemönstrat.

• jamis

Malla: nej, du har ju dubbelt upp att tänka på ! Kan man inte ha några kort tillsammans och resten var för sig. Det är ju kul med både och.

Nu ska jag göra lite mer fotoalbum för Adam bara soooover och soooover

• jamis

Jag röstar fortfarande på fårskinnsfäll för MaLu !

Nu är jag oxå hemma och färdigäten efter träff med MaLu, tur till PrisXtra och middag hemma . Och ja, Adam sov typ konstant i eftermiddag Vilket gjorde att jag kände mig som värsta lattemamman! Superhärlig dag!

Mirren: Åh va bra! jag lånar gärna fårskinn! Inte till mig dock

Låter som ett lite jobbiigt avsnitt av Barnmorskorna ikväll... MaLu, hoppas du får någon som tittar med dig. Exempelvis A kanske

• jamis
    MaLu: Usch va jobbigt med As jobb och att du fick värsta förseningen! Inte kul!

Laxen var en riktig höjdare och så lätt att laga!

Men nu har Adam skrikit lääänge, till och från i en timme, men somnade helt utmattad Usch usch usch vad jobbigt det är.
  • jamis

Här är det oxå städdag... mamma jam tar hand om Adam Bra ursäkt!

• jamis

Hej på er!
    Jag kan kolla med några om de har lust att vara "stand-in" på fotografering, om det är ok?

Svar på tråden Visparnas tråd # 7