Visparnas tråd # 7
MaLu: Jag håller med Proppens ang babyskydd. Britax-nånting heter vårt och är jättebra. Det funkar i typ alla bilar och är utan bas. Vi köpte vårt på Babyproffsen där man får tillbaka halva summan om man lämnar tillbaka stolen inom 9 månader, det blir ungefär som Mallas hyraMalla: Hoppas du får sova längre än så!
Maxie: Oj då, han är lite kräsen idag lille V. Menva duktig du har varit som lagat så mycket mat! Idag stirrade Adam på mig och min man när jag åt. Kanske, kanske börjar han bli intresserad.
Tränningen på SATS idag gick inte så bra. Trots att Adam sovit 3 timmar innan så blev han trött och stressad och grät flera gånger. Efter 20 minuter gick jag och så fort jag la Adam i vagnen så somnade han. Sen har han sovit 3 timmar till i eftermiddag och jag har pysslat här hemma med hans fotoalbum. Jag tror vi väntar med att gå dit igen på ett tag...
Ikväll var vi iväg på födelsedagsfika hos en kompis och Adam somnade när vi åkte dit men vaknade där vid 19 och fick komma upp och träffa alla. Nu har han svårt att komma till ro och somna
Imorgon blir det promenad med min syster på förmiddagen och lunch med kompis och så jobbar min man hemma så jag får se honom lite mer och han får va lite mer med Adam