• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • FISK78

TACK alla underbara vänner!!! Vad ni är söta Ska berätta allt - jag lovar!!!

Vi är GÄRNA med på träff hos dig zynk nästa vecka, onsdag passar bäst för oss HOPPAS HOPPAS att ni kan då!!! Fredag går INTE då fyller ju en viss liten herre 1 år och då ska lilla familjen på Skansen...

Torsdag passar inte heller, vet ni vad jag ska göra då? Ska till MVC, ja det är sant MVC... Nu är man inne i svängen igen, såååååå kul!

Sen får vi ta en träff här hemma längre fram oxå!!!

• FISK78

Sorry att jag inte ger respons, men är inne i något slags rus... Ryser i hela kroppen

Gónatt!

• FISK78

Så lille C går oxå nu!!! Så coolt, då kan ju han och Sid leka på riktigt nästa gång HÄFTIGT!

• MallaMojs

Morrn - idag är det korrigerad 10-månaderskontroll på schemat Får se om vi får stämpel i rumpan eller ej Mormor möter oss där, såklart

Fisk - åhhh, låter så härligt... Liiite avis är ja, skulle så gärna vilja vara gravid igen, och slippa alla blödningar och få gå iaf nääästan tiden ut...men inga fler barn Haha... Men så ligger jag ju lite före er där

Nu står Izabella vid spisen och har kommit på hur man får upp skåpet (med elvisp och brödrost och allt) och Cornelia sitter bredvid och hejjar på

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Idis 76

Morron!!!

Hoppas att allt är bra med er!

Än en gång grattis Fisk

Här har inte T bajsat i blöjan på 3 dagar, funkar kanon än så länge...
    Igår så gick T tre steg utan att hålla sig i!!!!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Maxie

Godmorgon!
    Haha, låg inatt efter amningen och tänkte på Fisk igen. Om man gör "spontana syskon" som Fisk och Aggis så måste man ju göra en "Figgis"... *sjunger* "I am H A P P Y, I am H A P P Y..." Och min man tyckte jag såg jätteglad ut när jag hade läst om Fisk igårkväll så jag berättade förstås. Framgår det lilla Firren hur glad jag är för din/er skull? Visst hade du en äl från h-et eller hur du nu uttryckte saken för en tid sedan? Ska bli kul att höra hur långt gången du är.

Tack zynk. Ja visst är han en sötis. Jag ska kolla hur det ser ut nästa vecka. Måndag kan jag inte, då kommer svärisarna. Sen minns jag inte mer, det är en del studentgrejer vet jag. Återkommer. Men visst är det lite byngligt att ta sig till dig kommunalt?

• FISK78

TACK Maxie, vad gullig du är!!! Ja, jag har ju känt av mina ÄL rejält efter graviditeten och då är det klart man passar på när lusten infaller Men sen att det funkade oxå, det är verkligen en SURPRISE! Hoppas på fler spontana graviditeter i tråden - så häftigt!

Malla: Tack! Förstår dig verkligen, ni har ju 2! Men visst är det mysigt att vara gravid Busungar Klart de får okejstämpel idag

Idis: Tack! Vad duktig T är bra jobbat!!!

• Idis 76

Maxie/Fisk: Ja jag är jätte stolt över henne, man får vara glad så länge det funkar!!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Mirren

Hej vänner!

GRATTIS FISKEN! Fantastiskt roligt!! Jag undrade just vem som skulle bli först i den här tråden med syskonförsök - och så gick det så fort. Jag frågade faktiskt på VISP-träffen om det inte var någon som var sugen på syskon. Jag är, men eftersom jag ammar så tätt fortfarande så är det inte så mycket att hoppas på.

Tack så mycket för igår. Vad roligt att ni tyckte att det var trevligt - även fastän C var så vild. Appropå gå så var det några steg för några dagar sedan bara - C går oftast bara utmed möbler och med sin vagn annars.

Svar på tråden Visparnas tråd # 7