• zynk

Visparnas tråd # 7

Malla det låter ju bra. Antar att de inte sover 10h i sträck - annars är jag riktigt avis . Tänk det fanns en tid då A faktsikt brukade sova 10h i sträck, ibland 11 ! Har du använt dig av somna utan gråt?

Men NU sover hon i spjälisen!!!! Så skönt för annars när hon (oftast) sover i vår säng är jag på helspänn och rusar dit så fort hon gnyr så hon inte kravlar ur. Hon brukar börja böka runt innan hon vaknar riktigt.

• zynk
    Malla Inte dåligt att Iza lärt sig hoppa redan - imponerar på bvc va ?! Klaga på - det får man väl göra här! Ni har ju haft det stökigt på nätterna - skönt att det verkar vara bättre. förresten känns det skönt att jag inte är ensam om att klaga...

Jam Bra att vara förberedd och ha lite sömntips i bakhuvudet. Hade länge tänkt införa bra rutiner medan A sov gott men det blev tutten ändå . Svårt att ändra på nåt som fungerar bra!
    Du kanske får "kura" dig själv så du sover lika bra som A .
  • zynk

He he upptäckte just att "nån" satt in 3000kr på mitt konto jag som trodde jag var pank...
    Shoppa loss???

• zynk

Känner igen sömnproblemen från sista grav-tiden. Inte skoj!
    Buff buff buff schhhhh schhhhhhhhhhh nu ska Malu sova, sov så gott.

• zynk

Kerpan Fick ni till DET????
    He he Alvi o Petter får dela på en Ritalina . Har du fått upp mobilen?

Malla "men Cornelia brukar ju hoppa ner till pappa som sover på madrass på golvet "

Här har vi inte fått till det på... vet inte hur länge. Jag som undrar om jag ska ta gravtest för jag är så trött o inte fått mens o mår lite illa - så kom jag på att man måste ju göra det för att bli gravid .

• zynk

Trodde aldrig jag skulle säga det men bättre en "bäst att passa på"-omgång än inget alls .

Vi har sänkt spjälisen halvvägs. När måste man sänka ända ner tro? Det blir ju väldigt långt ner ja. har svårt att tro att A kan kravla sig över kanten. Hon kan inte HOPPA än...

• zynk
    jamis skrev 2008-05-16 10:16:22 följande:
    Hihi, vi hade faktiskt separations"mys" innan jag åkte, trots att mannen skulle iväg och jobba och parkeringen gått ut. Gissa om det kändes busigt Så blev an försenad och fick ställa in ett möte oxå!
    Oj oj vilken romantik. Är ni nykära ???? *avis*

Och nä - mys är väl det man gör i soffan med chips o en bra (eller dålig) rulleFundersam? Fast jag brukar också använda det ordet här på fl av nån anledning. Eller "DET".
  • zynk
    MallaMojs skrev 2008-05-16 10:19:11 följande:
    Vad gör du det för då? Haha...Ja, det är faktiskt bäst att passa på när tillfälle ges Jag funderar på om jag ska börja med den där "en gång i veckan"-grejen igen... När jag var gravid så körde jag ju på lördagar för att få upp M ur sängen Haha... F*n va sjuk man är eg... Fast det är ju rätt så nice när man väl är på G... *svammel*
    upp honom ur sängen ? Är det inte där man brukar hamna (och somna om för den delen?). Här är vi traditionella. Borta är tiden då man fick till lite var stans.
  • zynk
    jamis skrev 2008-05-16 10:25:26 följande:
    Men A sover väl i er säng?
    Inte på den tiden då vi fick till det...

A är GALen O öppnar allt och river ut och nu är det kaminen som gäller - efter att ha käkat kol och sot flera ggr ska jag försöka göra rent den. Så stänger jag våra tjocka tunga skjutdörrar - men även dessa fick hon upp man hinner ju ingenting nu!
    Nä nu är hon vid kaminen igen. Svart av sot...
    Himla rolig tid
  • zynk

ööööh vad har hänt här idag? Dog alla av allt snusk ? Försöker ni åtgärda .

Jag och Alva är solo ikväll så här blir det inget av den varan!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7