• zynk

Visparnas tråd # 7

Pess skrev 2008-05-16 18:10:03 följande:
    Ingen risk... (att jag dog alltså...inte att jag åtgärdar heller)Men jag SÖRJER.....Ingen amning....buääää
    Har du slutat "bara sådär" ? Allstå med amningen (eller både och )?
    Hur gör man? Jag fixar att "söva" A i famnen första gången hon vaknar men sen framåt morgontimmarna hoppar hon över till tutten... För då är jag i dvala och kommer inte ihåg att det är projekt sluta nattamma...
    Och sen när man ska "söva" på bortaplan - inte lätt! Bara en flax att hon somnade i famnen hos dig Pess.
    Kanske får börja inrätta mitt liv efter A:s sovtider .
  • zynk
    xena skrev 2008-05-16 17:36:30 följande:
    Snuskisar! Här kommer länken till vår nya tråd:www.familjeliv.se/Forum-11-261/m32789740.html
    Heeeej Xena!!!! Får så dåligt samvete att jag är hos er så sällan. *kilar in direkt*

Maxie Ni har ju hajjat det där med att planera ! Fast tajmingen är ju knepig... Lycka till. *följer med spänning*
  • zynk

Förstår att det är sorgligt. Rapportera hur det går! Styrka till dig!

• zynk
    Proppen Amningsstopp och att få till det ja - kanske hänger ihop ? Förstår att det är tungt och fullt i magen nu! Sista tiden satt jag mitt i soffan med amningskudde o andra kuddar uppallad och med fötterna på bordet.
    Vovven får bli långhårig nu för ett par år framåt !

MaLu Vilken fin pojkvän .

Jag är så glad för Alvi somnade en timme tidigare än vanligt idag . Vi får se om det håller i sig. Hon var så himla go ikväll och tjöt av skratt när vi gick omkring i trädgården och tittade och lyssnade och busade . Måste skaffa en gunga!!!
    Sen blev hon störttrött plötsligt. Jag har nog lagt henne för sent förut helt enkelt. Snackarn lider av sömnbrist innan 1årsdagen...
  • zynk

Det gör du rätt i! I morgon natt kommer i alla fall du sova gott då !

• zynk

KK = kvinnokliniken . KK betyder nåt helt annat för mig alltså inte karamellkungen.
    Ingen ordning när karlarna är borta...
    Jo det är bra här - a sover . ÖL var det ja...

• zynk

Sådär ja - jag hittade några jordnötsringar som M gömt undan också .

Fisken Har du också fest eller ?

Pessan Hur är det med L?

• zynk

Oj oj va mycket tänder! Klart det måste kännas. Fast han verkade så glad och nöjd när vi sågs. Jag blir så glad över att han äntligen mår bättre. Ni som haft det så tufft.

• zynk

Oj va duktig du är - har du hunnit det ikväll? *impad*

Ja jag måste också krypa ner. I en STOOOR säng - ensam . Fast när jag tänker efter är det fullt av leksaker där (desperat försök att få sova lite längre i morse ).

God natt

Svar på tråden Visparnas tråd # 7