• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Joyce

Hej i nya tråden! Kl 13 blir perfekt, ska försöka ta mig en promenad innan i det fina vädret!

Kerpet: Kul med klänningen Vilken klänning var det? Jag köpte baddräkten, tror det komme att bli bra i sommar

Maxie: Kom och fika ist!

• MallaMojs

Jihooo, ny tråd

Vill se BILD på Kerpet i finklänning, NUUU Grattis... Själv kämpar jag fortfarande med mina stl44-byxor som jag preciiis kan knäppa, men inte andas i *asg*

Maxie - neeej, vad trist med inställt besök när du verkligen ville ha hjälp. Stackars lille V som det kliar på

Hmm, känner mig så jävla beige som inte pallar med att åka till stan Vill verkligen träffa er ju...

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • jamis
    Maxie: va dumt att läkarbesöket blev inställt och stackars V som kliar så Hoppas det löser sig, kanske med nytt tvättmedel! Håller med övriga - kom och fika!!

Malla: jag förstår om du inte riktigt orkar ta dig in till stan... jag tycker det är ett projekt att ta mig ut till där du bor Och du har ju två!

Förresten, Kerpet, va kul med klänningen. Klart att du är värd den!

Malu: Va kul att du kommer idag! Då paxar jag dig för att hålla i Adam

Här gick vi och la oss lite igen på morgonen och jag sov en timme till och Adam sover kvar i säången så mamma kan få äta frukost

Jag ska försöka promenera till Street från Odenplan idag. Har ingen aning om hur lång tid det kan ta, men vi ses där
  • Kerpet1

Joyce! Det var den hellånga jag slog till på!

Malla! Nån bild blir det inte än... måste sola lite innan den åker påå tror jag...

• Maxie

Tack tjejer, vad gulliga ni är! Hade varit jättekul att följa med men V har fortfarande lite förkylning kvar så vi går nog inte så långt idag. Ha det så trevligt, vädret är ju iaf härligt!!!

• Maxie

Fast V hade nog gärna kommit för att flirta lite med Alva förstås...

• Ma Lu

Jam: jag tar så gärna Adam Nu när Malla inte kommer så finns det ju ingen "egen" bebis till mig Hoppas de har snygga tapeter dit vi ska

Var handlar ni era Marimekko-prylar?!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Joyce

MaLu: Det var HM som har ett sammarbete med Marimekko och den kollektionen som släpptes igår. Eller det var den jag köpte från iaf, vet egentligen inte om Kerpet gjorde det

• Ma Lu

Jaja, det har jag tänkt kolla in idag Var så himla trött igår så jag orkade inte ta mig ut. Nu finns det säkert inget kvar

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • jamis

Malu: Ja, vi får hoppas på snygga tapeter, eller snygga bebisar Skulle inte du in och kolla marimekko-kollektionen på HM igår?

Jag vill oxå shoppa kläder!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7