• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Pess

Hillo, ang. fotograferingen så välkomnar jag både "schema" då jag föreställer mig kaoset i Kerpans lägenhet med 13 barn, 12 föräldrar och 1 farmor

Sedan skulle även jag bli tacksam för lån av fäll då jag vill fota L "naken" och i svart/vitt

• MallaMojs

Hur menar du då, Pess - kaos? Haha...

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Kerpet1

Gokväll mina vänner!!!

Nu har lugnet lagt sig, hemskt att säga men det är lite jobbigt att ha mamma här en vecka... nu är hon iaf hemma i värmland igen!

Ang, fotandet så tänkte jag fixa ett schema... startar en egen tråd för det tror jag, som jag länkar hit och så kan vi skriva in oss där...
    Jag bjussar på fika, sen tänkte jag att det är ju mitt i lunchen, så ett alternativ är att jag lägger ut en Take away-meny från sushi-stället brevid så kan ni medela mig vad ni vill ha så kan jag ha hämtat det innan, hur låter det? om ni äter sushi? annars finns det ett mackställe här nere på hörnan oxå...

Pess: Kaos blir det säkert!!!! Ha ha ha!

Malla! Klart du ska ta med farmor! Jag tror 200 / familj gäller, jag fotade petter och oss tillsammans lite blandat sist... Fast bilderna där jag var med gick fetbort... såg förjävligt ut!!! Värsta hästansiktet och jag kunde inte räkna till alla dubbelhakor, ha ha!
    Och de tar en serie bilder och så får man hem en kontaktkarta att beställa förstoringar ifrån.

Jam: Dom fotar både naket och med kläder... Bra att Mirren har en fäll!

Mirren och MaCool! Precis vad jag tänkte! Klart du och Isak oxå ska va med!

Malu! Heja Heja, blöja och kalsong, vilken grej!!!!

Pess! Appropå PCB igen så misstänker jag att syrran hade din Bm... och hon var så nöjd... namnet började på Ber.. Kan det stämma?

återkommer...

• Pess

Nope, man jag känner "Ber" väldigt väl En BRA bm Min underbara bm börjar på "Met"

• FISK78

Vad kul med fotografering Tjohoo! Hoppas på en glad bebbe Vilken hemsida har stället?

Trevligt!

• FISK78

TACK Kerpan för att du har fixat allt!!! Gulligt!

• Pess

Jihoo....Hoppades på en tidig tid och fick en, jihooo....

Sedan hoppas jag ni alla meddelar om era barn är sjuka eller förkylda, för jag är fortfarande INTE intresserad av att få en sjuk L Hennes öron håller sig i schack.....SKÖNT

• Pess

Malla, ska inte du ha två tider förresten? Det gissar jag på. Inte räcker det med en kvart för båda dina kids...

• MallaMojs
    Pess skrev 2008-04-24 07:24:27 följande:
    Malla, ska inte du ha två tider förresten? Det gissar jag på. Inte räcker det med en kvart för båda dina kids...
    Jag funderade på det också Men jag vet inte om vi ska ta bara "tillsammans"-bilder... Annars borde det ju bli dubbla kostnader... Hmm, kanske ska boka om då... Haha...
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
Svar på tråden Visparnas tråd # 7