• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • jamis

God morgon!

Min son har haft svårt att sova på dagarna när vi haft så mycket folk här så inatt sov han från 18-09 Gissa om jag är utsövd! Vi har iaf haft en skön helg och firat min syster som fyllde 25 år Grillfest i lördags och brunchkryssning igår *mums*

Jag vill ju gärna få korten så snart som möjligt... undrar hur vi ska fixa till det.

zynk: va skönt att ni fick sova lite bättre inatt!

Joyce: Jag håller tummarna för din syster! Och hoppas det vänder med läggningen så ni kan gå på festen! Jag har tyvärr inte heller några tips...

MaLu: Jag tar oxå gärna kaffe med MYCKET mjölk

Kerpet: Va härligt att Mr P fixat så bra på landet!

Nu klagar A på golvet så jag måste nog kila...

• Ma Lu

Oj Malla, vad du orkar fixa och ha dig

Hej jam Kul att helgen blev lyckad med allt firande A verkar var lika socialt begåvad som jag ungeför Helsnurr i skallen om man träffar mer än två pers i taget

*serverar kaffe till höger och vänster*

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • jamis

Malla: Åh, kul med en till intervju även fast det kanske inte är så kul att just gå på intervjuer! Hoppas det andra jobbet ringer innan fredag!

Mirren (och alla andra): Jag kan alla dagar utom fredag vecka 23.

• jamis

Malu: Hihi Såg dig inte. Jo, ungefär så funkar nog A oxå ! Igår på båten satt han och studerade skruvar istället för att vara med oss andra Men han älskar annars människor, fast han blir nog för trött bara...

Malla: Åh va kul med födelsedagsinbjudningar! Det borde snart bli massa ettårskalas här inne ! Härligt!

• jamis

A verkade visst bara lite missnöjd över att inte lyckas få de greppade leksakerna in i munnen

• Mirren

Jag gör en lista!

Lunch hos Mirren vecka 23. Förslag på tider!

Måndag 19 maj
    Jam
    Mirren

Tisdag 20 maj
    Jam
    Mirren

Onsdag 21 maj
    Jam
    Mirren

Torsdag 22 maj
    Jam
    Mirren

Fredag 23 maj
    Mirren

• Ma Lu

jam: såg du inte mig?! Ja, jag är ju rätt liten nuförtiden... A kommer nog att bli inredare

Förresten Maxie: Hur går det med selen?

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • MallaMojs

Ja, ett år redan Jag kan dock inte bestämma mig för vilka vi ska bjuda... Har ju lånat lokalen här i området... Bjöd ju "alla" till dopet, men har ju inte sett till hälften av människorna sedan dess Svååårt!

Tänkte bara ha släkten, men då blir det ju barnfattigt... Kanske ni vill komma?

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • MallaMojs

Det är väl vecka 21 då?

Lunch hos Mirren vecka 23. Förslag på tider!

Måndag 19 maj
    Jam
    Mirren
    MallaMojs

Tisdag 20 maj
    Jam
    Mirren

Onsdag 21 maj
    Jam
    Mirren
    MallaMojs

Torsdag 22 maj