• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis
    MalinEddie skrev 2008-05-09 09:37:43 följande:
    Funderade på nåt..Amber och Rick hade väl en son(som egentligen inte var deras), lillErik hette han, vart tog han vägen? Jag missade alla de där avsnitten när Amber och Rick försvann ur serien. Jag bodde i Holland i 3 år och då kollade jag inte alls. Jag kommer också ihåg att Rick var förälskad i nån snygging som han studerade med?
    det har jag oxå funderat på, vart försvann han...?
  • beadis
    Mc66 skrev 2008-05-09 09:38:12 följande:
    på glamour4ever kan man läsa de usa avsnitt som sänts i från januari och framåt.
    jaha...
  • TinkyWinky
    Mc66 skrev 2008-05-09 16:16:10 följande:
    Det är Rick Brookes son. Skådisen är utbytt, som du kommer att få se i dagens avsnitt
    Märkte det. trodde först det var ngn ny. men nu vet ja vem han e.. Tack :)

Intressant avsnitt idag.
    `·.¸.·´`·» Http://HeidiRomer.Blogspot.com
  • beadis
    Mc66 skrev 2008-05-09 15:38:39 följande:
    Lite kul fakta!Ridge var runt 30 när Glamour hade premiär 1989; Taylor var 34 när hon födde tvillingarna 1999;Bridget fyllde 21, 2001; Storm gick ut High school 1982, vilket sätter hans födelseår till 1964. Storm och Taylor var klasskamrater i High school, Ridge var klasskamrat med Connor Davis och Hector Ramirez. När vi först fick se Taylor i serien, så var hon Carolines onkolog, hon blev sen licenserad psykolog. Ridge och Donna är Ricks gudföräldrar. Taylor lider av klaustrofobi, det fick vi veta 1995 när hon blev avsiktigt instängd i en hiss tillsammans med Ridge av Stephanie. Exteriörbilderna vi får se av de olika husen, utanför Stephanies är taget utanför Lee Philip Bells (hustru till glamour skapare) riktiga hem. Bilderna från Brookes hus är tagna vid huvudförfattaren Bradley Bells hus. Brooke har bara fött ett av sina 4 barn på sjukhus, Rick. Bridget och Hope är född i Big Bear, och RJ föddes hemma hos Ridge. Alexandria föddes i januari 2004 men två år senare flyttades hennes födelsedag till juli. Bridgets smeknamn är Budge, Ridge kallar Brooke för Logan, när de först möttes presenterade hon sig Logan, Brooke Logan. Och Taylor kallas för Doc. Ricks riktiga namn är Eric Forrester, Jr. Storm heter egentligen Stephen Logan, Jr hans smeknamn kommer sig av hans ilska mot sin frånvarande pappa. Fifi och Bucky Boy är sallys smeknamn på Felicia och Clarke.
    hur kommer det sig att du ahr sån koll på glammis? :)
  • beadis
    Mc66 skrev 2008-05-09 17:24:58 följande:
    Ja Rick har friat till sin flickväns mamma i usa avsnitten. bläää säger jag, men ännu mer bläää säger jag om Katie och Thorne, och Donna och Eric. Däremot tyckte jag Katie och Nick var lite fina ihop, även om jag tycker att forresters och Logan skulle ta och skippa varandra och finna nya partners från andra familjer.
    Rick kommer väl att stöta på Taylor längre fram?
  • Mc66
    Svar på #224
    Jag är bara intresserad, och läser mycket.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • This is me2

Men Rick, vad sliskig o ovårdad han var! Tyckte han var en riktig hunk i våra bästa år... Har visserligen inte sett det på ett par år nu...

• Mc66

tributen till Sally var ju idag i på slutet i andra avsnittet

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Bebben

Ljung -

Oj vilka gamla program. Det var tider det Men det var inte han jag menade utan den första Thorne som nån skrev namnet på tidigare idag. En riktig snygging var han tyckte jag då...

• L jung
    Mc66 skrev 2008-05-09 19:44:03 följande:
    tributen till Sally var ju idag i på slutet i andra avsnittet
    shit, missade dagens avsnitt men visst är dom i repris nån gång på måndag?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Glamour!