• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis
    förortsmamma skrev 2008-05-13 08:55:46 följande:
    Någon som vet vart Massimo tog vägen? rymde han med Brooks sekreterare eller?
    det undrar jag med...tyckte han sa till Nick att passa sig, för han kommer inte att ge sig när det gäller Marone industries...at han vill ha tillbaka makten...men nu har ju han såldt sin del...mmm...konstigt.
    Sen när jag har varit o smygläst på cbs.com, står det inget om Massimo där heller?
  • beadis

oj, det skulle inte vara ngt ? där

• Mc66

Massimo spelade sitt sista avsnitt när Brooke och Nick gifte sig, han valde själv att inte förlänga sitt kontrakt då han tyckte att han inte fick någon story direkt.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • xiayo

så den nya Rick är alltså Brady i våra bästa år??
    Jag å min man babblade om det jag var helt 100 men han sa att han bara va lik.. Han har oftast rätt så jag gav mig...
    Men nu måste jag i så fall säga till att JAG hade rätt!

Gillar inte heller han...men varför "hatar" han Ridge?
    kanske har missat ngt...

Var får Nick alla pengar ifrån??
    att köpa alla dom där företagen lär ju ej va spec billigt..

Var är Shane??

• blipblop

Ja, var är Shane???

xiayo skrev 2008-05-13 16:01:35 följande:
    Var är Shane??
  • This is me2
    blipblop skrev 2008-05-13 16:48:35 följande:
    Ja, var är Shane???
    Undrar jag oxå, han är ju den enda sexbomben... Dom andra ser ju ut att vara lite väl "plastiga"
  • blipblop

Nya Rick är odräglig, gamla Rick var en sötis :)

• beadis
    Mc66 skrev 2008-05-13 11:12:16 följande:
    Massimo spelade sitt sista avsnitt när Brooke och Nick gifte sig, han valde själv att inte förlänga sitt kontrakt då han tyckte att han inte fick någon story direkt.
    jaha...va intressant...
  • L jung

fy så ful 'nya Rick' är!!! Fett långt äckligt hår....haha... *som man säger!! Skäms på mig!*

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • blipblop

Känns underligt ibland att de påbörjar något som verkar bli en stor grej och sedan blir det inget. Shanegrejen blev liksom inget med Phoebe och nu är det upplagt för att det ska hända något mellan Rick och Phoebe.

Svar på tråden Glamour!