• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Bebben

Nån som vet varför Macy (Bobbie Eakes) hoppade av Glamour år 2000? Hur gick hon ur serien? Dog hon eller?

• L jung
    Bebben skrev 2008-05-09 21:00:36 följande:
    Nån som vet varför Macy (Bobbie Eakes) hoppade av Glamour år 2000? Hur gick hon ur serien? Dog hon eller?
    Om jag kommer ihåg rätt så har hon väl dött i serien 2 gånger va?  Det är så länge sen nu, men var inte första gången en bilkrash och andra gången cancer eller nåt?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mc66
    Bebben skrev 2008-05-09 21:00:36 följande:
    Sista gången hon slutade fick hon en kristallkrona i huvudet, och hamnade i koma.
    Hon bara försvann, så vi fick aldrig veta om hon dog eller inte.

De har väl lämnat öppet för en återkomst, men det är inte troligt. Hon spelar Krystal Carey Martin i All my children. Och spelar in Sordid lives. 
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • grodanboll85
    L jung skrev 2008-05-09 20:51:59 följande:
    shit, missade dagens avsnitt men visst är dom i repris nån gång på måndag?
    månda klockan halvtolv går reprisen
  • Mc66

Detta är spoilers gällande USA avsnitten:

On Wednesday, May 14, Brooke flies off the handle at Rick....Bridget interrupts a poignant moment between Nick and Katie on Thursday, May 15.... On Friday, May 16, Stephanie moves into a new residence, while Thorne issues a warning to Eric.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • blipblop

En sak till som är kul är att alla har egna hus och behåller dem även om de gifter sig och flyttar ihop, då blir det ju så mycket enklare sedan när de skiljs :)

Tycker för övrigt att Brookes och Ridges hånglande är lite för mycket nu.

• This is me2
    blipblop skrev 2008-05-10 08:07:47 följande:
    En sak till som är kul är att alla har egna hus och behåller dem även om de gifter sig och flyttar ihop, då blir det ju så mycket enklare sedan när de skiljs :)Tycker för övrigt att Brookes och Ridges hånglande är lite för mycket nu.
    Ja, det är ju smidigt... Men hade det inte varit för Brookes och Ridges fjantande, så hade dom ju varit tvungna att hitta på en ny story
    Otroligt att man kan fastna så för en serie haha
  • blipblop

Gillar INTE den nya Rick.

Och apropå tråkiga karaktärer så är ju Hector grymt trist.

Och var har ögongodiset Shane tagit vägen? Mmmm...

• kitara

Jag tycker bara det är så lustigt hur skådisarna hoppar mellan olika såpor!

Extra roligt när de tidigare har spelat mot varandra i en annan såpa, som t ex Jackie och Shane har gjort.
    Båda var med i Sunset beach. (som Tim och vad-hon-nu-hette)

Andra exempel:
    Massimo (fast han kanske inte kommer tillbaka?) spelade Stefano DiMera i Våra bästa år.
    Rick spelar fortfarande (i svensk TV) Brady i Våra Bästa År.
    Pam(Stephanies syster) spelade mamman i The Wonder Years/En härlig tid.
    Stephanies mamma spelade med i Pantertanter bl a.
    Nick spelade Peter Burns i Melrose Place.
    Brookes pappa spelade Bobby Ewing i Dallas m fl.
    Hector spelade Lance i Falcon Crest.
    osv osv osv....

Och nej, jag är väl ingen såpagalning... Men småtittar gärna när jag jobbar skift. Tittade även en hel del när jag var arbetslös för många år sen.
    Plus att jag har bra minne för sånt här "onödigt".

• förortsmamma

Någon som vet vart Massimo tog vägen? rymde han med Brooks sekreterare eller?

Svar på tråden Glamour!