• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis

L jung

måste bara fråga dig, hur gör du för att se de i rätt följd, skriver du i ngt datum...om man bara skriver år 2007 ligger ju inget i ordning

• Nellee
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-13 19:08:23 följande:
    Nellee skrev 2008-05-13 18:57:38 följande:
    ja det är väl när Taylor har börjat få allvarliga alkoholproblem, som det händer ngt mellan de?
    Nej, hennes problem med alkoholen är klar, men hon får andra problem. Mycket tack vare Brooke. Vill inte skriva för mycket i tråden om det är någon som inte vill ha spoiler Men det är ganska nytt.
  • beadis
    Nellee skrev 2008-05-13 19:57:26 följande:
    På den här sidan läggs B&B och days från USA ut nästan varje dag: z7.invisionfree.com/SalemPlace/index.php två andra serier Det finns några månader bakåt, men vet inte hur långt bak.
    men jag fick bara upp Våra bästa år...inte för att jag inte följer den oxå...men inget om Glammis...hur söker jag där?
  • L jung
    Nellee skrev 2008-05-13 19:53:53 följande:
    Nej, hennes problem med alkoholen är klar, men hon får andra problem. Mycket tack vare Brooke. Vill inte skriva för mycket i tråden om det är någon som inte vill ha spoiler Men det är ganska nytt.
    vill inte säga för mycket men jag såg annat i avsnitten från 2008....

TS... ÄR spoilers tillåtna här eller inte??
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • beadis

L jung skrev 2008-05-13 20:01:05 följande:

vill inte säga för mycket men jag såg annat i avsnitten från 2008....TS... ÄR spoilers tillåtna här eller inte??
    det är därför som jag oxå är förvirrad...
  • L jung

hehe... då återstår bara att vänta och se.

Har du sett avsnitt från 2008 på youtube än? Ska jag länka till ett med Taylor här?
    Kan ju snabbt leta upp ett om du vill....

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • beadis

L jung skrev 2008-05-13 20:04:41 följande:

hehe... då återstår bara att vänta och se.Har du sett avsnitt från 2008 på youtube än? Ska jag länka till ett med Taylor här?Kan ju snabbt leta upp ett om du vill....
    tyvärr fattar jag bara inte hur jag kan hitta just denna veckans avsnitt o därifrån titta framåt..kan ju inte låta bli...orkar inte vänta :)
  • Nellee
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-13 20:00:07 följande:
    Nellee skrev 2008-05-13 19:57:26 följande:
    men jag fick bara upp Våra bästa år...inte för att jag inte följer den oxå...men inget om Glammis...hur söker jag där?
    När du har blivit medlem får du ett mejl från admin, hon måste godkänna först. Det brukar gå snabbt. Sen ligger glamour under rubriken övriga serier, sedan under avsnitten
  • Nellee

L jung skrev 2008-05-13 20:01:05 följande:

vill inte säga för mycket men jag såg annat i avsnitten från 2008....TS... ÄR spoilers tillåtna här eller inte??
    Vaddå? Jag följer avsnitten varje dag från USA. Mycket spännande
Svar på tråden Glamour!