• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Mc66

Än en gång om USA avsnitten

On Wednesday, May 21, Phoebe comes home to surprise her mother and finds Taylor and Rick in a compromising position.... Marcus shares valuable information with Donna on Thursday, May 22.... On Friday, May 23, Eric makes a dangerous deal with his children.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Nellee

Tycker faktiskt att Taylor och Rick passar ihop..

Undrar vad Pamela ska hota Donna med när inte Tiny finns Pam har varit sjukt rolig. Stackars Donna, hehe.

• majflickan

Hej! Följer oxå glamour o har kikat här lite det sista. En sak jag funderar på Blev inte Bridget gravid med dante? Vad hände med den bebisen? förlorade hon den med? Missade några avsnitt runt där o nu verkar de inte vara något om det längre?

Min älskade son ska bli storebror, BF 20/5
  • grodanboll85
    majflickan skrev 2008-05-16 08:52:28 följande:
    Hej! Följer oxå glamour o har kikat här lite det sista. En sak jag funderar på Blev inte Bridget gravid med dante? Vad hände med den bebisen? förlorade hon den med? Missade några avsnitt runt där o nu verkar de inte vara något om det längre?
    hon förlorade barnet
  • Mc66
    HelenS skrev 2008-05-16 09:07:36 följande:
    Vem är Katie?
    Brookes andra syster
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • Emelie  A

Har varit borta 2 veckor nu. antar att man blir rättså uppdaterad i morgondagens avsnitt men är det någon som skulle vilja uppdatera lite här om vad som hänt? Hinner inte riktigt med att bläddra igenom en massa sidor för att hitta rätt avsnitt för att läsa. Är nog lättare så här..

• beadis

Emelie A skrev 2008-05-18 15:45:49 följande:

Har varit borta 2 veckor nu. antar att man blir rättså uppdaterad i morgondagens avsnitt men är det någon som skulle vilja uppdatera lite här om vad som hänt? Hinner inte riktigt med att bläddra igenom en massa sidor för att hitta rätt avsnitt för att läsa. Är nog lättare så här..
    Gå in på glamour4ever.se/
    klicka på avsnitt sverige o vecka 20, så kan du läsa vad som hänt denna vecka :)
    det börjar bli riktigt intressant nu..
  • Emelie  A
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-18 17:06:51 följande:
    Emelie A skrev 2008-05-18 15:45:49 följande:
    Gå in på glamour4ever.se/klicka på avsnitt sverige o vecka 20, så kan du läsa vad som hänt denna vecka :)det börjar bli riktigt intressant nu..
    tack ska jag göra
Svar på tråden Glamour!