• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis
    blipblop skrev 2008-05-13 18:04:59 följande:
    Känns underligt ibland att de påbörjar något som verkar bli en stor grej och sedan blir det inget. Shanegrejen blev liksom inget med Phoebe och nu är det upplagt för att det ska hända något mellan Rick och Phoebe.
    ja det ska ju hända ngt med Phoebe o rick, men senare ska han gå över till mamma Taylor...Gaahhh...
  • TinkyWinky
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-13 18:14:42 följande:
    ja det ska ju hända ngt med Phoebe o rick, men senare ska han gå över till mamma Taylor...Gaahhh...
    Kommer det bli ngt mellan Rick & Taylor??Förvånad
    `·.¸.·´`·» Http://HeidiRomer.Blogspot.com
  • beadis
    TinkyWinky skrev 2008-05-13 18:25:25 följande:
    Kommer det bli ngt mellan Rick & Taylor??
    jag har för mig det...om jag inte helt ha fattat fel på cbs.com

Sen vet jag inte om taylor riktigt är med på det...men han visar iaf intresse för henne
  • Nellee

Ja, de är typ tillsammans eller nåt nu Brooke är helt vansinnig, hehe-rätt åt henne. Det är ingen som gillar deras förhållande, men han var den som ställde upp på henne så det var inte så konstigt att de parade ihop dem.

• beadis
    Nellee skrev 2008-05-13 18:57:38 följande:
    Ja, de är typ tillsammans eller nåt nu Brooke är helt vansinnig, hehe-rätt åt henne. Det är ingen som gillar deras förhållande, men han var den som ställde upp på henne så det var inte så konstigt att de parade ihop dem.
    ja det är väl när Taylor har börjat få allvarliga alkoholproblem, som det händer ngt mellan de?
  • L jung

psst... ni som är nyfikna och inte har något emot spoilers.
    Gå in på youtube.com och skriv in 'the bold and the beatiful 2008'.
    Kul att titta!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • beadis

L jung skrev 2008-05-13 19:32:19 följande:

psst... ni som är nyfikna och inte har något emot spoilers.Gå in på youtube.com och skriv in 'the bold and the beatiful 2008'.Kul att titta!
    kan man se alla avsnitt där? typ härifrån o framåt...
  • L jung
    snart3barnsmamma skrev 2008-05-13 19:34:13 följande:
    L jung skrev 2008-05-13 19:32:19 följande: kan man se alla avsnitt där? typ härifrån o framåt...
    javisst. bara att söka på årtal osv.
    avsnitten är i 2 delar så håll reda på vilket du tittar på!
  • L jung

jag är fast!! haha

• beadis

L jung skrev 2008-05-13 19:38:19 följande:

javisst. bara att söka på årtal osv.avsnitten är i 2 delar så håll reda på vilket du tittar på!
    va bra!!!!
    har ju bara än så länge läst om avsnitten på cbs...men det är ju inte riktigt samma sak... :)
Svar på tråden Glamour!