• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • L jung
    Nellee skrev 2008-06-01 00:17:41 följande:
    Vet du när hon ska komma tillbaka? Följer USA avsnitten och det kan behövas en ny bitch i stan
    Vet att jag såg det på youtube avsnitten att hon var med igen.  Hur länge och när, har jag ingen aning om.  Kanske går det att hitta avsnitten igen om man skriver in typ 'bold and the beautiful 2008 shiela'? Hinner inte själv nu, för vi ska ut o bada!

Ses senare
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Leva livet, nu ska jag leva livet! ♥´¯)¸.♥´¯)
  • This is me2
    Mc66 skrev 2008-06-01 00:47:51 följande:
    Läste ni intervjun med Ronn (Ridge) Moss, i aftonbladets klick i fredags? Sista sidan
    Nä, det har jag totalt missat. Går det att läsa på nätet såhär i efterhand?
  • Mc66

This is me2 skrev 2008-06-01 12:48:51 följande:
    Nä, det har jag totalt missat. Går det att läsa på nätet såhär i efterhand?
    Vet inte om man kan läsa den i efterhand på nätet, jag har inte hittat den.

Men jag skulle kunna scanna och maila den om du inboxar din mail.
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • beadis
    Nellee skrev 2008-06-01 00:19:11 följande:
    Det var Sheila som bla sköt Taylor och höll James gisslan. Hennes dotter var med ett tag också när psykopaten skäpptes från dårhuset eller fängelset Hon hade väl ett förhållande med Eric också?
    ja, var inte de gifta oxå?
  • Nellee
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-01 14:34:50 följande:
    Nellee skrev 2008-06-01 00:19:11 följande:
    ja, var inte de gifta oxå?
    Visst var de det? Vem har inte gubbstrutten varit gift med
  • almafa

Jag måste bara fråga en sak ang. Rick och Pheobe... Är inte Rick hennes farbror (Rick och Ridge har väl samma pappa, ERIK) Har dom ihop det nu eller?? trots släktband???

Martina

• Niinaaa
    almafa skrev 2008-06-02 18:17:15 följande:
    Jag måste bara fråga en sak ang. Rick och Pheobe... Är inte Rick hennes farbror (Rick och Ridge har väl samma pappa, ERIK) Har dom ihop det nu eller?? trots släktband???Martina
    Nej Ridges pappa är ju egentligen Massimo Marone
  • PiaMaria

men det kom fram nyligen. länge trodde dom ju att Erik var ridges pappa. Men Steph hade hållt tyst om detta i många år.

i a f vad jag minns ( hoppas jag mindes rätt)

almafa skrev 2008-06-02 18:17:15 följande:
    Jag måste bara fråga en sak ang. Rick och Pheobe... Är inte Rick hennes farbror (Rick och Ridge har väl samma pappa, ERIK) Har dom ihop det nu eller?? trots släktband???Martina
  • almafa

Ja, så var det ju... kollar ibland men hade helt glömt bort det... Tack så mycket.

Svar på tråden Glamour!