• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • Nellee

Förstår faktiskt Ridge. Hans dotter har vuxit upp med Rick både som farbror och styvbror. Äckligt ju. Kul om min son hade ett förhållande med min bonusdotter.

• This is me2
    PiaMaria skrev 2008-06-02 18:38:14 följande:
    men det kom fram nyligen. länge trodde dom ju att Erik var ridges pappa. Men Steph hade hållt tyst om detta i många år.i a f vad jag minns ( hoppas jag mindes rätt)
    Stephanie trodde väl det med? kom det inte fram när Ridge var sjuk och behövde blod eller nåt? Gah kommer inte riktigt ihåg...
  • This is me2
    Nellee skrev 2008-06-02 23:18:54 följande:
    Förstår faktiskt Ridge. Hans dotter har vuxit upp med Rick både som farbror och styvbror. Äckligt ju. Kul om min son hade ett förhållande med min bonusdotter.
    Ja, det gör jag oxå... Men samtidigt så hade han ju känslor ett tag för Bridget, brookes dotter och så hade ju dom växt upp som syskon inveclat i denna serie haha
  • This is me2

Fan! Jag har missat en hel vecka nu*surar*

• Niinaaa

Jag blir galen på Ridge!!!!!! Hur kan han bete sig så här mot Rick när han har kämpat som fan för att få Brooke tillbaka?!?

• This is me2

Vilken bitch Brooke är!! Springer till Nick direkt!!

• beadis

This is me2 skrev 2008-06-10 20:29:46 följande:

Vilken bitch Brooke är!! Springer till Nick direkt!!
    som tur är, tar han ju inte emot henne :)
  • grodanboll85

nu har jag missat ungefär två veckor av glamour pga jobb å mkt här hemma så vet inte vad som hänt på sistone säkerligen har man missat rätt mkt

• beadis
    grodanboll85 skrev 2008-06-10 22:25:04 följande:
    nu har jag missat ungefär två veckor av glamour pga jobb å mkt här hemma så vet inte vad som hänt på sistone säkerligen har man missat rätt mkt
    vad är det sista du kommer ihåg?
Svar på tråden Glamour!