• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • LullanK

Åhh.. en glamourtråd!

Jag har oxå missat en hel del på sistone då jag pluggat. Nu är jag föräldraledig hela sommaren och ska garanterat kolla Glamour. Har missat en hel del sista 10v. Men har kikat denna vecka o tror jagär på banan igen. Annars kan man fråga er här antar jag

Så vad säger folket här. Ska Brooke ha Ridge eller Nick efter dagens avsnitt?

• beadis
    LullanK skrev 2008-06-10 22:34:29 följande:
    Åhh.. en glamourtråd! Jag har oxå missat en hel del på sistone då jag pluggat. Nu är jag föräldraledig hela sommaren och ska garanterat kolla Glamour. Har missat en hel del sista 10v. Men har kikat denna vecka o tror jagär på banan igen. Annars kan man fråga er här antar jag Så vad säger folket här. Ska Brooke ha Ridge eller Nick efter dagens avsnitt?
    nu råkar jag veta att Nick kommer inte att välja Brooke :)
    Har kikat i förväg...
  • Mc66

ni kan läsa ikapp på glamour4ever.se/

Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • LullanK
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-10 22:36:02 följande:
    nu råkar jag veta att Nick kommer inte att välja Brooke :)Har kikat i förväg...
    Näe men lura mig nu inte att läsa ikapp jag med. Brukade göra det förr när jag kollade! Visste i ett års tid då att Taylor skulle komma tillbaka igen. Det roliga var ju att klura på hur tusan de skulle lösa den biten på ett verkligt sätt. Är sån som läser slutet på böcker i tidigt skede oxå. Ibland blir man trött på sig själv. Men är man nyfiken i en stut så är man...
  • beadis
    LullanK skrev 2008-06-10 22:40:05 följande:
    Näe men lura mig nu inte att läsa ikapp jag med. Brukade göra det förr när jag kollade! Visste i ett års tid då att Taylor skulle komma tillbaka igen. Det roliga var ju att klura på hur tusan de skulle lösa den biten på ett verkligt sätt. Är sån som läser slutet på böcker i tidigt skede oxå. Ibland blir man trött på sig själv. Men är man nyfiken i en stut så är man...
    känner igen mig... ;)
  • LullanK
    Mc66 skrev 2008-06-10 22:37:34 följande:
    ni kan läsa ikapp på glamour4ever.se/
    Så, då har man koll på veckans avsnitt då! Bra länk att ha i framtiden, tack. Dagens avsnitt i Sverige, när sändes de i USA? Har du koll på det tro? Kanske framgår på sidan, kollade inte så noga.
  • grodanboll85
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-10 22:32:20 följande:
    vad är det sista du kommer ihåg?
    hehe nu har jag läst ikapp hade inte missat så värst mkt faktiskt
  • beadis
    grodanboll85 skrev 2008-06-10 23:03:59 följande:
    hehe nu har jag läst ikapp hade inte missat så värst mkt faktiskt
    just det...man missar oftast inte så mkt ;)
  • Mc66
    LullanK skrev 2008-06-10 22:47:54 följande:
    Så, då har man koll på veckans avsnitt då! Bra länk att ha i framtiden, tack. Dagens avsnitt i Sverige, när sändes de i USA? Har du koll på det tro? Kanske framgår på sidan, kollade inte så noga.
    gårdagens avsnitt i USA sändes igår LA tid 21:30 tror jag det kommer ett nytt om några timmar
    Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
  • This is me2

Skönt att nick inte väljer Brooke. hon kan inte ha det lätt i verkliga livet, med allmänheten eftersom hon spelar en sån egoistisk bitch.

blir hon och ridge ett par igen som vanligt?

Svar på tråden Glamour!