• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-11 10:11:23 följande:

Skönt att nick inte väljer Brooke. hon kan inte ha det lätt i verkliga livet, med allmänheten eftersom hon spelar en sån egoistisk bitch.blir hon och ridge ett par igen som vanligt?
    Nej, inte på ett tag iaf ;)
    Vad jag har förstått kommer Ridge bli ihop med den nya Ashley...och sen när Brooke kommer med svansen mellan benen o vill ha tillbaka honom, har han redan gått vidare...
  • PiaMaria

nu har jag missat ett tag, men varför tog det slut mellan brooke och ridge - igen?? skulle dom inte gifta sig utanför deras nya affär?

• beadis
    PiaMaria skrev 2008-06-11 15:53:07 följande:
    nu har jag missat ett tag, men varför tog det slut mellan brooke och ridge - igen?? skulle dom inte gifta sig utanför deras nya affär?
    Läs...det har varit ganska intressant ett tag nu ;)

glamour4ever.se/
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-11 15:55:26 följande:
    Läs...det har varit ganska intressant ett tag nu ;)glamour4ever.se/
    Var inne där o tittade på gamla bilder, shit vad snygg Taylor var innan hon opererade om hela sig! undrar just hur hon tänkte när hon bestämde sig för detta
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-11 18:27:49 följande:

Var inne där o tittade på gamla bilder, shit vad snygg Taylor var innan hon opererade om hela sig! undrar just hur hon tänkte när hon bestämde sig för detta
    ja det kan man ju undra ;)
  • This is me2
    Bebben skrev 2008-06-11 21:32:53 följande:
    Men vart hittar ni de gamla bilderna på Taylor?
    Gå in på på den sidan: glamour4ever.se/ sen länkar tror jag det var jag hittade dem.
  • Bebben

Jaa tack..Nu har jag hittat lite foton. Hon är verkligen fyrkantig nu men jättesöt på de tidigt tagna fotografierna. Men åren sätter sina spår, hon var väl tvungen att göra nåt för att inte se alltför gammal ut. Hmm..

• tsunami

Jag hoppas att ni ursäktar om jag inte läser alla inläggen som skrivits i tråden. Men visst är den som spelar Ashley i de avsnitt som sänds i Sverige nu, samma skådespelerska som spelade Kristin för en del år sedan? Hon var inte den allra första Kristin, utan kanske den andra eller liknande.

• Nathalie009
    tsunami skrev 2008-06-13 17:24:14 följande:
    Jag hoppas att ni ursäktar om jag inte läser alla inläggen som skrivits i tråden. Men visst är den som spelar Ashley i de avsnitt som sänds i Sverige nu, samma skådespelerska som spelade Kristin för en del år sedan? Hon var inte den allra första Kristin, utan kanske den andra eller liknande.
    ja hon spelade kristen i Våra bästa år :)
Svar på tråden Glamour!