• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • norgesessan

hehe, alla går från VBÅ till Glamour..KOmmer inte ihåg nån dom har gått på andra hållet VBÅ måste vara en jobbig serie

Emil 03 och Jonathan 05
  • tsunami

Natalie 009, ja, sååå var det ju!*fniss* Ingen idé att låtsas att man inte fastnat i de där serierna! Hehehe...

Norgesessan, ja de är ju många som man sett först i VBÅ, och som sedan dyker upp i Glamour.

• linjes

Men vem är Ashley släkt med, om hon nu är det? hon bara dök upp har ingen aning om vem hon är ju

• Niinaaa
    Lenagbg skrev 2008-06-13 20:48:21 följande:
    ashley har ni inte märkt att det e kristen ??
    nää?
  • This is me2
    norgesessan skrev 2008-06-13 17:42:46 följande:
    hehe, alla går från VBÅ till Glamour..KOmmer inte ihåg nån dom har gått på andra hållet VBÅ måste vara en jobbig serie
    det har ju vandrat över några från sunset beach också.
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-13 22:11:31 följande:

det har ju vandrat över några från sunset beach också.
    ja, Jackie och Shane
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:13:50 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:11:31 följande:
    ja, Jackie och Shane
    Och hon som spelade Annie i SB. Och Deacon, var inte Amber med i dom tidiga avsnitten av SB?
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-13 22:18:02 följande:

Och hon som spelade Annie i SB. Och Deacon, var inte Amber med i dom tidiga avsnitten av SB?
    JA, just det..de hade jag glömt, när var hon Annie från SB med..vad hade hon för roll...Deacon kommer jag ihåg, men inte vad han hade för roll i SB, och inte Ambers roll där heller?
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:20:02 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:18:02 följande:
    JA, just det..de hade jag glömt, när var hon Annie från SB med..vad hade hon för roll...Deacon kommer jag ihåg, men inte vad han hade för roll i SB, och inte Ambers roll där heller?
    Annie, kommer inte ihåg vad hon hette i glamour, men hon var galen i Ridge och hade blivit tvingad av Stehanie att göra abort med Ridges barn när hon var 17. kommer inte ihåg alla turer men hon lurade ridge så att han gjorde henne med barn. men när hon förlorade barnet så kidnappade hon Taylor och en av döttrarna.

Amber var väl ihop med han som var jackies son i SB?

Deacons roll kommer jag inte heller ihåg, bara att han var med
Svar på tråden Glamour!