• This is me2

Glamour!

Hittar ingen aktuell tråd, så jag startar en...

Någon som vet hur länge det ska föreställa att Taylor ska ha legat i koma?

Hon måste ju även ha gjort diverse operationer under sina år borta, går ju knappt att känna igen henne...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-13 20:39
    Spoilers är absolut tillåtna!
    Verkar som dom flesta i tråden vill det

• Svar på tråden Glamour!
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-13 22:26:26 följande:

Annie, kommer inte ihåg vad hon hette i glamour, men hon var galen i Ridge och hade blivit tvingad av Stehanie att göra abort med Ridges barn när hon var 17. kommer inte ihåg alla turer men hon lurade ridge så att han gjorde henne med barn. men när hon förlorade barnet så kidnappade hon Taylor och en av döttrarna.Amber var väl ihop med han som var jackies son i SB?Deacons roll kommer jag inte heller ihåg, bara att han var med
    Ja, nu kommer jag ihåg henne, det var väl inte så många år sedan, kanske 2år sen hon var med...varför slutade hon, hur fick de bort henne?

ngn annan kanske kommer ihåg de andra 2 ?
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:28:36 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:26:26 följande:
    Ja, nu kommer jag ihåg henne, det var väl inte så många år sedan, kanske 2år sen hon var med...varför slutade hon, hur fick de bort henne?ngn annan kanske kommer ihåg de andra 2 ?
    Ja om det räcker, dottern var ju liten då... Hon hamnade nog i fängelse.
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-13 22:31:09 följande:

Ja om det räcker, dottern var ju liten då... Hon hamnade nog i fängelse.
    jaha...hon mötte väl Ridge i baren och flörtade med honom o sen kidnappade honom?
  • This is me2
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:40:11 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:31:09 följande:
    jaha...hon mötte väl Ridge i baren och flörtade med honom o sen kidnappade honom?
    Mmmm, kanske. kommer faktiskt inte ihåh hur det var...
  • Niinaaa
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-13 22:40:11 följande:
    This is me2 skrev 2008-06-13 22:31:09 följande:jaha...hon mötte väl Ridge i baren och flörtade med honom o sen kidnappade honom?
    ja det gjorde hon
  • beadis
    Niinaaa skrev 2008-06-14 10:53:09 följande:
    ja det gjorde hon
    kommer fortfarande inte riktigt ihåg hur hon gick ur serien, kommer du ihåg?
  • Niinaaa
    snart3barnsmamma skrev 2008-06-14 10:55:31 följande:
    kommer fortfarande inte riktigt ihåg hur hon gick ur serien, kommer du ihåg?
    Hon blev ju påkommen av Amber. Så hennes mamma (Annies) hämtade henne. Övertalade henne att låta Ridge gå.
  • Vombell
    Lenagbg skrev 2008-06-14 21:02:28 följande:
    det är samma skådespelare som spelar både ashley och kristen ..
    Ja visst är det! Då är det inte jag som blivit galen då Men frågan är ju varför? Det är ju liksom i samma serie. Tänk om det skulle komma en ny gubbe i serien som Ridge spelade också. Skitmysko!
  • linjes
    Vombell skrev 2008-06-14 21:07:24 följande:
    Ja visst är det! Då är det inte jag som blivit galen då Men frågan är ju varför? Det är ju liksom i samma serie. Tänk om det skulle komma en ny gubbe i serien som Ridge spelade också. Skitmysko!
    hehe, men hette hon kristen i VBÅ oxå?
Svar på tråden Glamour!