• Loyden

Hejsan Svejsan del 2

Här kommer vår fortsättningstråd tjejer!

Hoppas på lika mycket skratt,historier,glädje och ibland kanske till och med lite tårar! Och hoppas på att det blir mest glädjetårar i så fall!

Skriver in ett Grattis till vår härliga Pirog som fått sitt efterlängtade lilla mirakel.
    Det lilla miraklet har fått namnet Ella!
    Grattis ifrån oss andra!

• Svar på tråden Hejsan Svejsan del 2
  • Love4cats

Jaha vad gjorde jag uppe klockan 7 egentligen?! Jag börjar inte jobba förrän 12 Förvånad.
    Nu surfar jag igen och sen har jag ätit frukost och varit ute i trädgården. Tror jag hittat en extra energireserv nu inför semestern. Jag som varit så trött nu under våren. Det är bara välkommet men ikväll kommer jag vara trött.
    Kikar in sen igen och ser hur ni har det. Kram

*Allt har sin tid *
  • Love4cats

2,5 timmar till semestern. Hoppas det är lika strålande väder imorgon för då ska jag inte flytta mig från altanen . Jonny får bära in mig om jag är nära uttorkning. Eller spola av mig med slangen

*Allt har sin tid *
  • Pimpinellan

cats: härligt med semester och sol och extra energi! Jag har varit ute halva dagen och så länge jag ligger där i solen och njuter kan jag glömma allt vad barnlöshet och IVF heter,men så går jag in och blir påmind... Kanske ska flytta utomhus?
    Hur eller hur... Samma dos tills på måndag kväll,sen får vi se när ÄP blir. Tidigast onsdag,senaste fredag. Det MÅSTE finnas fler ägg då!

• Love4cats

Sommar sommar och sol...havet och vinden och doft av Kaprifol Tralalalalalah *galer som en höna*  
    Härliga första semesterdagar. Har sovit halva dagen igår och sen latat mig på altan.
    Svärföräldrarna kom förbi en sväng och idag har vi varit ute igen på altan, städat lite ute och hängt ut tvätt i friska luften.
    Till veckan ska vi och shoppa inför Celine. Jag behöver klippa mitt solblekta hår och färga det .
    Katterna har varit ute med oss och ena honan somnade i solstolen så vi fick inte plats .

Ha det gott tjejer. Nu ska vi ut igen och städa, bränna ris och sen ska vi ta en filmkväll och bara vara tillsammans. Känner mig otroligt hoppfull och det var helt suveränt att få semester. Jag känner mig helt otroligt utvilad redan

KRAM!!!

*Allt har sin tid *
  • Love4cats
    Svar på #123
    *Håller stenhårt i tummarna* ! ! !
    *Allt har sin tid *
  • Pimpinellan

Sju timmar på stranden idag har inte bara resulterat i en rejäl solbränna-obs: brun,inte kräfta,jag har grundat hela maj-och ett betydligt bättre humör. Inte mer hopp,det är fortfarande noll,men jag känner att det kvittar detta försök,vi ringer nån annan klinik sen helt enkelt.

Cats: skönt du verkar ha det där uppe!

• Pirog

hejsan!
    Blir allt mer sällan jag hinner skriva,men jag tänker på er minst en gång om dagen:)
    lilla Ella sitter fast i bröstet för jämnan, riktigt matvrak.hon har bestämt sig för att ta igen all vikt i rekordfat vilket resulterar i att mamma får ta till ersättning för att maten ska räcka till. sen har man ju hus,trädgård och man att sköta om också;) Är sådär underbart upptagen hela tiden:)

Håller tummarna Pimpis!!!

Hoppas resten av din semeter blir lika underbar, Cats!

Loyden,när flyttar ni in i nya lägenheten?

• Pimpinellan

På torsdag är det dags för ÄP igen! Hade åtta äggblåsor igår varav fem stora definitivt plockbara och om jag har jättetur hinner nån av de lite mindre växa på sig så de kanske får ut ett ägg där också. Så ett ägg mer än sist ska det vara. Det var HEMSKT att köra till storstan igår i värmen med paj AC och sen gå på stan,men det fick ju gå. Idag blir det solen här bak i trädgården och sen åker vi imorron e.m till Sthlm.
    pirogen: börjar snart bli rund o go´då lillan? "Underbart upptagen"-det hoppas jag bli nästa sommar med hus,hem,man och barn!
    Om tre veckor flyttar vi så allt krockar om jag nu blir tillfälligt gravid,men det får gå på nåt sätt.
    Kram alla!

• Pirog

Vad glad jag blir!! härligt att höra att det finns hopp:)
    Jättekram

Pimpinellan skrev 2008-06-03 10:12:54 följande:
    På torsdag är det dags för ÄP igen! Hade åtta äggblåsor igår varav fem stora definitivt plockbara och om jag har jättetur hinner nån av de lite mindre växa på sig så de kanske får ut ett ägg där också. Så ett ägg mer än sist ska det vara. Det var HEMSKT att köra till storstan igår i värmen med paj AC och sen gå på stan,men det fick ju gå. Idag blir det solen här bak i trädgården och sen åker vi imorron e.m till Sthlm.pirogen: börjar snart bli rund o go´då lillan? "Underbart upptagen"-det hoppas jag bli nästa sommar med hus,hem,man och barn! Om tre veckor flyttar vi så allt krockar om jag nu blir tillfälligt gravid,men det får gå på nåt sätt.Kram alla!
  • Love4cats

Hejsan!

Alla har fullt upp här Jag ska hålla tummarna nu på torsdag (imorgon).
    Vad veckan här har gått fort. Jag är fortfarande vid gott humör och försöker att koppla från så gott det går.
    Idag vaknade jag tidigt och ska börja städa iordning huset och sen gå ut och klippa gräset och plocka upp grejor där. Vi har satt potatis och planterat grönsaker så det är lite mycket ute just nu.
    Imorgon kväll åker vi med nattåget till Stockholm och sover över på hotell till söndag så då tar jag ett Fl-uppehåll. Längtar så till Celine ! ! ! Dagarna har verkligen rasat iväg....

Igår var vi runt stan hela dagen och gjorde ärenden, hämtade tågbiljetter och shoppade lite och sen såg vi film igen och var ute med de små.

Nu måste jag springa iväg. Kanske kikar in sen också. Kram

*Allt har sin tid *

Svar på tråden Hejsan Svejsan del 2