hejsan!
Vart ju längesen nu igen:( Ella har blivit sjuk, hon är förkyld, hostar och ögonen rinner. Var på barnakuten med henne i lördags, vi fick rådet att använda alvedon och neziril. Bara att få i henne mat är ett jättekämpande eftersom slemmet täpper till och hon har svårt att svälja. Som mamma känner man sig totalt maktlös när ens lilla får kämpa så hårt redan sin första månad. idag har jag fått i henne mat 3 ggr, men om hon inte blir bättre med hostandet åker jag in igen och kräver att de gör nåt. de vill ju gärna bli av med en så fort som möjligt nu när det är strejk.
loyden, hann aldrig kolla läägenheterna,men som jag läste här så verkar ni ju bara enstämmiga och jag tror att jag helt säkert hade hållt med. Nu kanske du tycker att jag är lite tråkig,men vill ändå uppmana dig att inte vara så öppen med adresser osv här på internet. finns ju sjuka människor och man behöver ju inte underlätta för dem att hitta en. Tänker på arbogafallet bl a. Usch,lät som en såndär moraltant. Läste ju i expressen för ett par dagar sedan om tjejer här på FL som fått sina bilder kopierade till flashback och där sedan blivit kommenterade. Just av den anledningen jag inte lägger ut så mycket bilder på internet. Bli inte arg, vill bara väl.
Pimpis, hoppas mensen kommit och att du kommer igång med sprayndet som planerat.
cats, har du provat snus istället för rökat ännu?
kramar