Hejsan tjejer!
Nu sover Ella äntligen, men jag vet att det varar högst en timme, så får fatta mig kort och sen slänga mig i soffan för lite powernap:)
Cats, vill verkligen avråda dig från att skaffa hund nu när ni planerar för barn. Tror att det är svårt att hinna med. Hade en hund innan(finns bild i mitt galleri). Tränade honom sen han var valp, stenhårt i två år. Han var verkligen min ögonsten, men var tvungen att avliva honom pga att det blev nåt fel i huvudet på honom. Rätt som det var blev han aggresiv, attackerade andra hundar, morrade åt barn och det värsta, försökte bita Roger. tänker på om jag haft honom nu, på vilken motion han behövde varje dag, jag hade aldrig hunnit med honom, även om han var väldresserad. Nog om det, du vet bäst vad ni orkar och hinner med:)
Pimpis, tur att du har koll på värdena! Ibland funderar man på hur vården fungerar egentligen. verkar vara ren tur om man får personal som tar hand om en som vet vad de pysslar med. hoppas indianbesöket ditt kommit nu;)
Loyden, tack för dina fina ord!:) Angående rökning så kan jag rekommendera att sluta med hjälp av snus. Jag hade rökt i 10 år när jag slutade. alltid misslyckats, men bröt vanan genom att snusa och sen var det bara nikotinet kvar. Slutade inte förrän jag blev gravid, men var superlätt. när jag fick reda på att jag var gravid, slängde jag snuset. hade abstinens i 1 dag:) försökt så många ggr i mitt liv innan alltid misslyckats, så jag vet att det handlar om inställning. tror det var så lätt för mig pga av att jag gjorde det för barnets skull. lycka till med stoppet. håller tummarna!
imorgon är min första dag ensam med Ella, Roger börjar jobba igen.Blir spännande, varit så skönt att ha 3 veckor med hjälp:)
Ha det gott så länge
Kramar