Hejsan igen
Va söt hon är Pirogen
. Kikade in i galleriet för ett par dagar sen.
Just ja, Pimpis utan internet i åtta dagar, svettigt, men tur att karln har tillgångar på jobbet
.
Men vad skönt att ingen tant är i sikte för då är det som det ska vara
Ååh jag hoppas så att det blir din tur för du står härnäst känns det som.
Nu har jag tagit 3:e Pergotabletten och jag känner inte något speciellt, kanske lite varmare än vanligt. Igår kväll när vi såg film höll jag på att brinna upp så jag gick ut i den regniga trådgården i tofflor och t-shirt. Såå skönt mot tårna
.
Jag har lite svårt att komma förbi receptionen på kk och de bad läkaren ringa upp igår trots att jag sa att jag bara skulle ringa och meddela de så bokar de in undersökningar.
Nu har jag mailat läkaren direkt och väntar på svar och sa åt henne att som tidigare gånger missuppfattar de allt så jag mailar henne istället.
Jag frågade rakt ut om jag ska köra på själv eller om jag kan komma in under juli?
Sen stötte jag även på om remissen så väntar spänt på att se om nu något har hänt.
Annars känner jag mig mer social så här sista veckan på semestern. Jag har varit väldigt mycket på hemmaplan och hämtat hem krafter men nu har jag ringt folk, uppdaterat min blogg och mailat så alla är uppdaterade.
Tyvärr förstod inte en väninna min hint om att jag berättar mer till hösten, utan hon frågade direkt "Hur går det med adoptionsplanerna?" Nåja det är svårt att lära alla gamla hundar att sitta mitt i allt, och det är just paret som jag pratat om tidigare, som gör allt efter en viss ordning, och man hamnar lite lätt utanför, då de numera mest umgås med andra föräldrar, så det är som det är.
Jag saknar faktiskt mina kollegor nu och vill inte gömma mig under täcket. Känns som att hösten nu kommer bära mig sig en massa spännande.
Kram på er ! !