Vita tråden del 8
Liindaa...var kan man kika på nätet...jag kikade just runt på TV4:s hemsida, men jag tycks inte hitta det.
Liindaa...var kan man kika på nätet...jag kikade just runt på TV4:s hemsida, men jag tycks inte hitta det.
Ok Liindaa...jag hittade det...trodde Anytime var en paytjänst
Hihi...ja-a Vanliljdröm...vi tycks komplicera beslut för varandra ikväll...du har också satt riktiga griller i huvudet på mig... Fast härliga sådana förstås!
Vilken bänk är det du menar från IKEA?
Vaniljdröm - vet du hur jag tycker du gör...du avvaktar med att måla den vit tills du har mattan inlagd. Då provar du med den omålad ett litet tag. Om du sedan efter det tycker att den inte känns "rätt" så målar du den då.
Vaniljdröm - var inte så säker på att det var ett överpris på Pippi...
www.tradera.com/LISA_LARSON_Larsson_PIPPI_LANGSTRUMP_I_TOPPSKICK-auktion-62506368
MiaMariah - otäckt, men tur i oturen att det inte gick värre. Jag har sådan respekt för krockar sedan vi väjde för den onyktra mannen mitt på motorvägen vid ett mörkt skogsparti strax efter ett bländande möte. Så nära döden...alla fem...men vi klarade oss utan skador allihop...fy bubblan vilka hemska bilder som poppar upp.
Hihi...
Maken slipar golvet för fullt...han har köpt ett litet verktyg som gör att han får bort klistret från förra golvmattan MYCKET lättare. Det har slitits, svurits och svettats här hemma när vi sutitt med stämjärn bredvidv varandra och försökt skala bort det tjocka limlagret. Det är ju viktigt att det tas bort för det drar åt sig fukt från golvet och kan ge mögel. Nu går det i en svindlande fart. Det vi skrapat på tre timmar har han fått bort på tjugo minuter, så ikväll tror jag det blir golvskivor över hela köksgolvet - vilken framfart!
Han har också varit iväg och hämtat ut vårt vackra Höganäskakel idag och så har vi beställt kyl- och frys och mikro: Jag är så NÖJD med valet.
Vaniljdröm - konstigt...de brukar ju komma samtidigt???
LinaoMatilda - you bet!
Nu har jag fotat några ögonblicksbilder som jag tagit precis just nu...ska lägga in dem här så ni får se alldeles strax.