mimmamum skrev 2008-06-02 08:46:25 följande:
Bea, ja det är inte neklet med alla val. Man får gå på magkänslan och följa sitt hjärta, det brukar funka för mig! sedan är det säkert så att det är något man blir missnöjd med, men förhoppningsvis är det bara en detalj i sådana fall! Jag brukar ha en bild av hur jag vill att saker ska bli i huvudet men det blir oftast inte exakt som man tänkt, ibland blir det inte alls bra och ibland blir det tom bättre!MM, håller tummarna att ni ska slippa magsjukan!Hur går det för Numberone måtro?
Jag tycker att du alltid får till det så bra. Fingertoppskänsla!
Nå, det visar sig ju om man blir nöjd eller inte...hihi. Just nu är jag nervös över både valet av fläkt och kakel. Tror att de passar bra ihop, men riktigt säker kan jag ju inte vara förrän det är på plats ju.
Grattis till en mycket framgångsrik blogg. Tänk vad många läsare du har nu, det är ju helt galet. Nästan först på alla topplistor. Det förstod jag ju redan för ett år sedan...hihi...
Det ljuva livet skrev 2008-06-02 08:56:12 följande:
?Bea: Vad smarta ni var! Det låter som om det blir helt underbart! Och du ska se att det blir precis som du föreställt dig.
Hihi...jag hoppas det blir bra. Jag hade lite ert kakel i tankarna när vi valde...ni har ju ganska blankt kakel. Jag är faktiskt (galet nog) inne på lite mörkare fogar för att få fram formen på kaklet. Maken tycker vita fogar. Jag är själv förvånad över att jag tänker annat än vitt som jag tänkt hela tiden...hmmm...
Du är ju helt makalös på att måla. Jag hävdar fortfarande att det finns få som kladdar så mycket som jag gör när jag målar. Att då tänka sig att måla som du...ett lager svart, sedan FYRA vita lager...shabba och sedan gå på och lacka OCH bivaxa känns som en nightmare för mig. Det skulle vara rena dårpippivarningen för mig. Undras om jag ska våga åka iväg och köpa lite färg med barnen idag och måla lite här hemma med...jag HATAR ju att måla, men älskar vitt...så det är ju bara att spotta i nävarna och sätta fart.