Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    PD77 skrev 2008-05-13 20:32:46 följande:
    Jättefint! Så söta ljuslyktor.
    hihi tack!! tappade de riktiga glaslyktorna i golvet så de gick sönder så det är såna billiga från ikea 4 st för 9 :-
  • numberone
    pofsan skrev 2008-05-14 07:23:36 följande:
    Om någon funderar på hus kan ni ta en titt på detta:www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/174595Lite väl gulligt för min smak men väldigt vackra bilder.Behöver jag skriva att det inte är mitt hus...
    Vaddå stajlat.... jag tycker det är föööör överdrivet för att det skall kännas som om de faktiskt bor så.... Men visst var det fint
  • numberone

Hej hopp!!

Ååå va härligt, bebisen huvud är fixerat så nu är det bara att vänta å vänta å vänta lite till att den skall vilja komma ut ... väldigt snart hoppas jag!!

• numberone
    FruPuffen skrev 2008-05-14 14:48:25 följande:
    ÅHHH vad spännande!! Lycka till nu! Inte meningen med samma inlägg två gånger! Oj nu såg jag att mitt plus tagit slut... Måste fixa...
    Iiiiiiiiiiih det är så spännande och jag längtar efter min lilla gobit... Glömde köra inom både tygaffär och måleributik när jag körde hem från bm, var i mitt eget lilla lyckorus...
  • numberone
    Gosevännen skrev 2008-05-14 17:54:30 följande:
    Nu hoppar jag in i tråden igen! Kul att se dig igen Fluffis! Har saknat dig! Även om jag itne skriver så ofta, så läser jag ju tråden hela tiden. Känner bara att jag inte har så mycket att komma med... Hur har du det?Kajsa: Kul att du är här igen också! Blev lite orolig imorse när jag såg att du var avreggad... Hoppas verkligen att tösen ska bli bra snart, att ni ska få den hjälp hon behöver!! Och du, kalla fötter behöver du inte ha, ni har ju det så fint! Både inne och ute! Kram!numberone: såå spännande att bebisen fixerat sig nu! Kan riktigt känna hur det pirrar i dig av lycka och förväntan...
    hihi ja det är så härligt! Längtar så himla mycket efter att den lilla ska komma...
  • numberone
    mimmi006 skrev 2008-05-14 18:03:43 följande:
    Skönt att det är fixerat iallafall! Mina har simmat omkring in i det sista innan vändning!
    Rikiga små busfrön med andra ord!
    Gosevännen skrev 2008-05-14 18:12:14 följande:
    Ja det förstår jag! Hoppas de resterande 2 veckorna ska gå fort! Kajsa: Hoppas verkligen att strejken tar slut snart, och att ni ska få en akut-tid innan sommaren, det är ju så jobbigt när barn inte mår bra! Håller tummarna för er! Sköt om dig/er!
    Det gör de säkert, jag har miljoner saker att göra *puh* hur ska jag hinna allt
  • numberone
    Gosevännen skrev 2008-05-14 18:17:29 följande:
    Det är att passa på att göra så mycket du orkar och hinner nu då, för sen ska du väl bara gosa med den lilla kan jag tänka mig? Hur blev det förresten med pianostolen du målade?

Ja jiiiises vad det ska gosas, har längtat så länge att jag nu knappt kan förstå att det faktiskt kommer en liten bebis till oss...

Kommer en bild på pallen imorn tänkte jag....Den blev jätte fin när jag väl fick målat med den riktiga oljefärgen

Svar på tråden Vita tråden del 8