Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Tack, vad glad jag blir!

Truffles skrev 2008-07-01 21:52:29 följande:
    Mimmi, behövdes inte mycket fantasi alls för att se potentialen i det badrummet! Ditt hem ligger way way up på inspirationstoppen!
  • mimmi006

Tack! Det tog cirka fem timmar för två golvläggare! De skulle aldrig göra om det igen, sa de, det var den värsta mattan de har varit med om. Den är 3 meter bred och det är svårt med rutorna. Det kommer nog att gå på ca 10 000:-, men det är värt varenda öre! Så glad att det är gjort nu.

Vaniljdröm skrev 2008-07-01 22:03:31 följande:
    mimmi,Men oj så läckert golvet blev. Superfint?Tog det lång tid att få inlagt. Vad kostade det ungefär?
  • mimmi006

Ja, bara golvvärmen i vårt badrum skulle ha kostat 10 000:-, så det gjorde inte så mycket att vi fick planera om allt. När ska ni sätta igång?

Vaniljdröm skrev 2008-07-01 22:09:07 följande:
    Mimmi,Tack! Håller på att planera men det är svårt att veta vad saker kostar egentligen.Ff billigare än klinker iaf.Förstår att du är nöjd. Det blev super!
  • mimmi006

Himmelbit- kläm fram det nu... är det för att slippa nån dammhylla eller kaninhålor under kommoden?

• mimmi006

gimma- vilken skillnad, jag förstår att du är nöjd! Klart att vi vill att du ska vara mer aktiv, ju fler desto mer dynamisk tråd!

• mimmi006

Stort grattis till hela familjen!

Anjo2 skrev 2008-07-01 22:17:04 följande:
    Hej hallå. Kikar in och ville dela med mej av min lycka!! vår dotter kikade ut i lördags...tre dagar efter utsatt datum.....men det var värt väntan!!
  • mimmi006

Videli- jag var så involverad i badrumssnacket, men nu såg jag! De var väl fina, absolut inget att skämmas för! Passar perfa i ett bibliotek med lite engelsk känsla.

• mimmi006

Bea- jag känner igen mig! Jag tror att det beror på att jag är lite övermättad, man känner igen mycket, allt kommer igen... vill ju ha nytt för att gå i gång. Samtidigt är det inte så roligt, för så kan det inte vara hela tiden. Jag försöker gå in i mig själv och gå tillbaka då... kanske enda sättet är att leva i inredningscelibat? Fy, vad tråkigt...

• mimmi006

Jag önskar att jag kände den där mättnaden också, jag har sett så mycket fint att jag nästan blir galen! Däremot får jag inte lika inspiration av bloggarna längre och känner mig inte så inspirerad heller *sorry*... Kanske nån har någon ny blogg som tips?

Svar på tråden Vita tråden del 8