Vita tråden del 8
Jag har redan fyllt och trots min ringa ålder börjar jag känna mig rätt trött nu också. Det ska bli kul att MÅLA imorgon. Not.
Jag har redan fyllt och trots min ringa ålder börjar jag känna mig rätt trött nu också. Det ska bli kul att MÅLA imorgon. Not.
Visst är det den som är bruten i många färger? Spännande! Kanske det kan vara nåt till barnrummet *smider planer*... Det är så kul att testa nya nyanser och färger i vitt och nu fick jag tillbaka suget att måla igen!
Å det låter frestande! Nordsjö vinner på att ha så vackra och poetiska namn på sina färger, kan man få reda på färgkombon till deras färger eller är de hemliga?
Ja, just det! De lyste ju min gamla s0502-y när jag blev tokig över deras omläggning.
Godkväll, tillbaka efter en kväll på ikea och vad får man se:
Milda maränger har fått en flicka! GRATTIS! Vad glad jag blir, hoppas ni mår bra!
Å så gulligt! Man blir nästan sugen igen !
Malins- vi köpte garderobsinredning och ett Hemnes klädskåp till Hugo. Det ska bli så skönt att få flytta in hans kläder, han har haft en låda tidigare...
MiaMariah- nej, vad tråkigt... bara i malmö eller i danmark också?
Godmorgon!
Här är det underbart väder idag med, så det kommer bli badstranden för oss. Om inte jag åker på att rödfärga huset idag alltså, Marcus har målat hittills...
Anton- pelargoner är ju tåliga! De är halvsuckulenter, de tåligaste är suckulenterna, såna där med tjocka blad... fetbladsväxter.
Ja, det stora är jättefint! Gillar det "gamla" också, att det är asymmetriskt. Fick det för 1495:-, så det var heltokej. Och nu slipper jag måla ett skåp igen...
Hmmm... när kommer ni?