Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Jag har inte provat klarlack än, men tänkte testa det på fönsterbänkarna. Sidenmatt hoppas jag finns... är det nån som har testat att lacka t ex ett bord? Hur blev det?

Videli- jättefin hall, jag har bara sett piffiga bilder från dig, så jag kan inte ens föreställa mig att det kan vara stökigt!

• mimmi006

Har du länk? Låter skumt...
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:50:06 följande:

Har en köpare på Tradera som har skrivit adress sverigevägen i sverige. SKulle just skicka ett vinnarmail till denna köpare, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det måste ju vara en skojare eller? Hur skulle ni gjort?
  • mimmi006

Kajsa- du får gärna åka med mig från rosendahls in till stan! Eller var det nån annan väg du tänkte på? *noll koll* Mejla köparen och fråga, det kanske är så att hon/ han inte kan avslöja sin adress på nätet...

• mimmi006

måste kolla i bloggen!

FruPuffen skrev 2008-06-25 20:09:24 följande:
    Ja tyvärr...   Det verkar bli snålt med bilar som det ser ut, vi kommer nog inte med alla. Vet inte hur vi ska lösa det...
  • mimmi006

Sylt- välkommen hem! Hoppas att ni har haft det bra, jag har saknat din (och/eller V´s) vackra nuna!

Videli- grattis! Hur kom det sig?

• mimmi006

Videli- så skönt! Men ni ska inte ha det ute ändå? Med den hallen kan ni väl få ännu mer? *girig*

• mimmi006

Vi har ittala glas, små. Men jag vill ha saftglas från Rice, är på hugget efter dem i sthlm nu!

Juleja skrev 2008-06-25 22:59:26 följande:
    Vad har ni för vardagsglas? Ni vet, till saft, vatten osv. Jag behöver köpa nya och är ute efter några som rymmer mellan 2-4 dl (kanske tom några på 2 och några på 4)och som inte kostar skjortan så det är lätt att köpa till och man inte beöhver vara så rädd om dem.Tips tack!
    Videli- Perfekt! Kommer du på lördag?
  • mimmi006

Tjoho! Kikar in efter en utedag, jag gillar att klippa i växter och har gått runt och klippt allt som jag har sett.
    Nu ska jag snart packa inför träffen. Det blir säkert fler träffar, tycker att nästa ska bli i Tranås!

Myriz- jag har en liknande i garaget. Tänkte slipa den och måla den svart och ha ett vitt, kraftigt linnetyg på. Jag hoppas att man kan köra med häftpistol på undersidan, hur har du tänkt att sätta på tyget?

• mimmi006

Jag skulle be honom slipa den och ta en pensel... tyvärr blir det en knottrig struktur av roller...

MildaMaränger skrev 2008-06-26 22:43:22 följande:
    han har packat ihop alla grejjerna.. har inte hjärta att be honom börja igen så här sent
Svar på tråden Vita tråden del 8