Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Å vad spännande!

MildaMaränger skrev 2008-06-30 06:24:18 följande:
    god morgon.... ananas och färdknäpp funkar visst. Värkar sen klockan 4 ... men vi får se om det räcker till bebbe
  • mimmi006

Hej! Vad roligt att se dig igen! Jag förstår om du har varit upptagen med annat, kolik är inget roligt.... Vad kul att du både fått bebis och hus, grattis!

JohannaJ skrev 2008-06-30 19:34:00 följande:
    Hej vita tråden!Jag gjorde ett försök att hänga med igen men så fick bebis 2 kolik och jag puttade undan inredningsdrömmarna. Men nu har jag köpt hus! Så nu ska här vita hem bloggas igen.Några känner jag igen *vinkar* och till er andra "hej" *vinkar igen*
  • mimmi006

Jag tror att det var jag som önskade Tranås, mitt lilla shoppingsmultronställe... jag är faktiskt lite besviken på Ernst, hade nog för höga förväntningar.

Vaniljdröm skrev 2008-06-30 21:19:00 följande:
    Tranås har jag aldrig besökt!Jag tror att jag röstar på en träff där faktiskt! Vore riktigt spännande.
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-06-30 21:20:58 följande:
    For the record - Det var inte jag som röstade för Tranås, det var Mimmi. Men ni är hjärtligt välkomna hit till min lilla byhåla!
  • mimmi006

Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.

Himmelbit skrev 2008-06-30 21:29:33 följande:
    För att vara en så liten stad så finns det gott om inredningsbutiker. Själv är jag lite hemmablind mellan varven men när ngn "utsocknes" kommer (typ Mimmi) så öppnas ögonen! Jag skulle även önska att nästa träff ger mer utrymme till att prata och umgås. Kanske man skulle ha obligatorisk övernattning 
  • mimmi006

Du såg väk den stirriga blicken nån gång? Har jag missat rapport om huset? måste nog läsa ikapp, vi har haft fullt upp med 2-årskalas här idag...

JeaJea skrev 2008-06-30 21:51:36 följande:
    haha du? nejdå det är bara kul att se din rygg fortfarande impad
  • mimmi006

å gud jag kommer också!

JeaJea skrev 2008-06-30 21:53:13 följande:
    jag kommer! ingår det någon behandling
  • mimmi006

Hej på er! Vad roligt det är med alla bebisar som är på gång och föds.
    Idag är golvläggare här och det är så spännande att se om de får mattan på plats redan idag. Det är ganska mycket pyssel, mattan är bred och rutorna tillåter inga misstag.

Malins- hoppas det går bra idag, jag håller tummarna!
    Tjock kulan- har du kollat på www.favoritsaker.se eller www.bluebox.se , jag har för mig att de skickar också. Det är inte lika vitlantligt!

• mimmi006

Bea- jag förstår dig, jag tror att det oftast räcker med en liten tur till en sten för barnen, men jag förstår att du vill iväg!

Jea-

Jag brukar fixa i photoshop, men det tar ju en sån tiiiid... det är jättesvråt, behöver också råd!

lasseliten skrev 2008-07-01 14:20:36 följande:
    Åh, jag blir sååå sur på min banner i bloggen...sur på att jag inte kan fixa en snygg själv...behöver nog också lite hejarop...Hur gör man???
Svar på tråden Vita tråden del 8