Vita tråden del 8
Å vad spännande!
Å vad spännande!
Hej! Vad roligt att se dig igen! Jag förstår om du har varit upptagen med annat, kolik är inget roligt.... Vad kul att du både fått bebis och hus, grattis!
Jag tror att det var jag som önskade Tranås, mitt lilla shoppingsmultronställe... jag är faktiskt lite besviken på Ernst, hade nog för höga förväntningar.
Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.
Du såg väk den stirriga blicken nån gång? Har jag missat rapport om huset?
måste nog läsa ikapp, vi har haft fullt upp med 2-årskalas här idag...
å gud jag kommer också!
Johanna- nu såg jag! Vilket underbart hus, en riktig dröm!
Hej på er! Vad roligt det är med alla bebisar som är på gång och föds.
Idag är golvläggare här och det är så spännande att se om de får mattan på plats redan idag. Det är ganska mycket pyssel, mattan är bred och rutorna tillåter inga misstag.
Malins- hoppas det går bra idag, jag håller tummarna!
Tjock kulan- har du kollat på www.favoritsaker.se eller www.bluebox.se , jag har för mig att de skickar också. Det är inte lika vitlantligt!
Bea- jag förstår dig, jag tror att det oftast räcker med en liten tur till en sten för barnen, men jag förstår att du vill iväg!
Jea-
Jag brukar fixa i photoshop, men det tar ju en sån tiiiid... det är jättesvråt, behöver också råd!