Vita tråden del 8
Nej, så säger alla! Jag tycker också att det blir märken tom av en skumgummi. Vi har rätt, de har fel! Är det väldigt mycket? man kanske bara kan putsa av den litegrann?
Nej, så säger alla! Jag tycker också att det blir märken tom av en skumgummi. Vi har rätt, de har fel! Är det väldigt mycket? man kanske bara kan putsa av den litegrann?
Mimma- jag har också levt på luft en sommar, men det låter konstigt att det har med perioderna att göra. Jag tror att det har med hur många semestergrundande dagar du har jobbat. Hur mycket har du jobbat i år?
*vink, vink*
Lina- resan hem gick bra... tur att jag hade trevligt sällskap av Sandra, annars hade jag nog somnat.
Elin- Det var jättekul att ses! Jag är också lite tung i huvudet idag, försöker klura ut om det är vinet igår... kan vara! Julia och jag busade till det och satt uppe till halv två.
Numberone- grattis till lilla Ellen!
numberone- å ja, det är så mycket skönare att få komma hem och bara rå om varandra. Hoppas verkligen att det blir till nästa helg!
Just det! Jag har en Alve antikvit... glömde skriva det.
Videli- jag ska rota i arkivet, är för trött i ögat för att fota!
Lasseliten- klart att de måste skicka ett fat till dig!
Fru Puffen- det stora diskstället finns här! www.broarne.se/butik/shop/koeket/c_4.html
Jag är inte säker, men var det det lilla du tänkte på? Jag tycker det här är fint, om man har plats vill säga !