• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • HannaS86

Jo vanligtvis fast vissa killar han ha större omkrets ovanför roten än nere vid den medan för vissa är det tvärt om så då tycker jag det är rättvisast att mäta där det är störst.

• Anonym (Fuck)
    HannaS86 skrev 2008-06-04 08:49:49 följande:
    Jo vanligtvis fast vissa killar han ha större omkrets ovanför roten än nere vid den medan för vissa är det tvärt om så då tycker jag det är rättvisast att mäta där det är störst.

Jo,det vet jag.Men det är ju fel sätt att mäta.

Det är ju som att mäta längden från undersidan istället för det korrekta ovansidan.

Men 20 cm i omkrets är väldigt stort och måste ju vara ett problem att ha sex med en så grov.Det är ju fan nästan som en 50 cl petflaska.

• Anonym

Mellanstor... Gärna stor mellan benen men det r jobbigt att suga länge då tycker jag.

• pomeransen

Anonym (Fuck) skrev 2008-06-04 08:47:38 följande:

Är det inte vid roten man ska mäta?
    Nej. Att bara mäta där den är som tjockast blir lätt missvisande.

Det finns två "officiella" sätt att mäta. I statistiken är det något av dem som används. Det intressanta här är att få ett mått som är tillräckligt rättvisande för att kunna räkna ut penisvolymen med någorlunda träffsäkerhet.

Det man är ute efter är därför den aktuella penisens "medelomkrets", eftersom omkretsen varierar i penisens längd på olika sätt.

1. "Midshaft", alltså mitt på skaftet. På många penisar, dock inte alla, har penisen sin ungefärliga "medeltjocklek" där - den är inte som tjockast (det är oftast ollonet eller roten), men inte heller smalast utan någonstans mittemellan.

2. Medelvärdet av tre mått: runt ollonet, "midshaft" och roten. Detta är att föredra när man har att göra med penisar som varierar mycket i tjocklek längsmed.
  • Anonym (Fuck)
    pomeransen skrev 2008-06-04 09:25:28 följande:
    Anonym (Fuck) skrev 2008-06-04 08:47:38 följande: Nej. Att bara mäta där den är som tjockast blir lätt missvisande.Det finns två "officiella" sätt att mäta. I statistiken är det något av dem som används. Det intressanta här är att få ett mått som är tillräckligt rättvisande för att kunna räkna ut penisvolymen med någorlunda träffsäkerhet. Det man är ute efter är därför den aktuella penisens "medelomkrets", eftersom omkretsen varierar i penisens längd på olika sätt.1. "Midshaft", alltså mitt på skaftet. På många penisar, dock inte alla, har penisen sin ungefärliga "medeltjocklek" där - den är inte som tjockast (det är oftast ollonet eller roten), men inte heller smalast utan någonstans mittemellan.2. Medelvärdet av tre mått: runt ollonet, "midshaft" och roten. Detta är att föredra när man har att göra med penisar som varierar mycket i tjocklek längsmed.

Ah,intressant

Min man har en grov kuk,17 cm vid roten,fattar inte då hur en på 20 cm ser ut

• HannaS86
    Svar på #174
    Alternativ 2 låter som ett bra sätt, de jag mätt på har haft jämnstor så det har inte varit något problem just då..
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-06-04 07:54:02 följande:
    Och?Jag har haft sex med ca 100 tjejer och har märkt att destå större tjejerna är destå större fittor!

Ha! Säkert! jag har vart med 58 killar.

Och det är lika. Stor snopp/fitta, har inget med kropps storleken att göra.

Har vart med STORA vältränade män. De hade små prinskorvar

Och smala små män, med stora tjocka saker på 23 cm.

Och många av mina kompisar är små, inte har de små fittor för det.

Jag har nog mindre fast jag väger mycket. Det har killarna sagt vi vart med iallafall.

Vi som är feta fyller ju ut mera i slidan. Det är ju fett och bulligt.

• Akvarel

Mäta kukar talla om ett patetiskt ytlig sexualsyn.

• Kallemannen

Jag snackar om tjejers möss!
    Stort bäckenben som ofta "stora tjejer" har innebär oftast en stor mus.
    Storleken som otro-hanna86 pratar om existerar ju knappast, men visst finns det några enstaka...

Anonym skrev 2008-06-04 10:46:26 följande:
    Ha! Säkert! jag har vart med 58 killar.
    Och det är lika. Stor snopp/fitta, har inget med kropps storleken att göra.
    Har vart med STORA vältränade män. De hade små prinskorvar
    Och smala små män, med stora tjocka saker på 23 cm.
    Och många av mina kompisar är små, inte har de små fittor för det.
    Jag har nog mindre fast jag väger mycket. Det har killarna sagt vi vart med iallafall.
    Vi som är feta fyller ju ut mera i slidan. Det är ju fett och bulligt.
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-06-05 09:28:17 följande:
    Jag snackar om tjejers möss!Stort bäckenben som ofta "stora tjejer" har innebär oftast en stor mus.Storleken som otro-hanna86 pratar om existerar ju knappast, men visst finns det några enstaka...

bara för att man går upp 20 kg eller mera, betyder ju inte att bäckenbenet växer.

Ha ha. trodde du det ?

Svar på tråden Stor kuk?