• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Kallemannen

Jag vågar inte skriva mer vad jag tycker om vissa aver här pga att jag blir ju bara avstängd, blev det i går tack var någon här som jag inte namnger...

• HannaS86
    Svar på #179
    Men kan du sluta med personangreppen!!!!!
    Du håller ju dig inte till ämnet utan bara klankar ner på folk. Istället för att skriva något som tillför diskussionen någonting så kritiserar du bara andras inlägg.

?otro-Hanna?, "Äckliga militanta feminister", "du verkar ju vara helt total-blåst? (vilket inte finns kvar längre eftersom jag anmälde det och det plockades bort), ? Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....?
    Är du en sån som måste klanka ner på andra för att själv känna dig viktig eller?
    Kallemannen skrev 2008-06-05 09:28:17 följande:
    Storleken som otro-hanna86 pratar om existerar ju knappast, men visst finns det några enstaka...
  • Sanna Goding
    Akvarel skrev 2008-06-04 19:21:00 följande:
    Mäta kukar talla om ett patetiskt ytlig sexualsyn.
    Så hur ska sex vara då????
  • Anonym

Svar på ts

Stor o grov kuk framför liten självklart..

Varför? För att man vill känna att man blir knullad o nej det spelar ingen roll att dom vet hur dom ska använda sina små prinskorvar

• Anonym

En stor kuk känns mer skönt i fittan när den penetreras in. En liten kuk har en tendens att kännas mindre och då blir jag mindre kåt.

• Akvarel

Vad har storlek med bra sex att göra Sanna Gooding det är bara en poppulärkulturell myt som lättpåverkade tar för sanning.

• Anonym
    Akvarel skrev 2008-06-05 15:27:44 följande:
    Vad har storlek med bra sex att göra Sanna Gooding det är bara en poppulärkulturell myt som lättpåverkade tar för sanning.
    Har du haft sex själv eller?
  • Fartill3

ja det är ju självklart har man en tjock snopp så kännar man mer själv oxså alternativt att tjejen har en trång mus haha

men det skiljer sig ganska mycket från tjej till tjej.
    var själv ihop med en tjej från korea för ett tag sedan och det är ingen myt att musarna är trängre overthere!
    Vad det beror på vet jag inte men kanske kraftigare bäckenmuskelatur dom brukar vara gryma på gympa

sen har man ju sprungit på en och annan riktig slapp mus lol

• Anonym (liten)

Min sambo har en väldigt liten kuk...då menar jag verkligen liten. Den är ditopererad för han föddes för tidigt med blåsan utanpå kroppen..så han är opererad, och det där var det bästa dom kunde göra..så tro mig, den är verkligen liten..*snyft*

Och jag som alltid gillat stora snoppar..det är det bästa som finns

• Anonym (jasmine)

Jag personligen föredrar stora/grövre kukar då jag njuter mer av sexet då.. Jag har haft sex med killar som haft både små och stora så för mig så spelar storleken verkligen en roll. MEN det finns också killar som kan ha för lååånga kukar.. Då kan det göra ont när den stöter i för hårt.. Så föör långa kukar gillas inte heller.. haha jag är en kräsen dam ;)

Svar på tråden Stor kuk?