• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Anonym
    Akvarel skrev 2008-06-05 15:27:44 följande:
    Vad har storlek med bra sex att göra Sanna Gooding det är bara en poppulärkulturell myt som lättpåverkade tar för sanning.
    Antar att du har väldigt liten själv då du propagerar så aktivt för detta
  • Anonym

grov & tjock MUMMA  tycker om när de e på gränsen till skönt & smärta o blir exta kåt när killen/killarna säger att jag e tajt o nästan inte får in deras stora kuk ;

• Anonym
    Fartill3 skrev 2008-06-05 18:48:51 följande:
    ja det är ju självklart har man en tjock snopp så kännar man mer själv oxså alternativt att tjejen har en trång mus hahamen det skiljer sig ganska mycket från tjej till tjej.var själv ihop med en tjej från korea för ett tag sedan och det är ingen myt att musarna är trängre overthere!Vad det beror på vet jag inte men kanske kraftigare bäckenmuskelatur dom brukar vara gryma på gympa sen har man ju sprungit på en och annan riktig slapp mus lol
    kan de inte va tjejerna som haft normala musar o du som har en liten kuk  killar snackar alltid om att tjej e slappa osv men hallå kan de inte bero på att era kukar e så jävla små
  • EEE345

Jag skulle då föredra att ha en 35cm:are så jag kan imponera på dom andra killarna i duschen.

Istället för att fokusera på ett organ så borde nog alla härinne fundera på hur dom ser ut i allmänhet i spegeln. Spelar ingen roll roll hur tajt bruden är i spritzorganet sålänge hon ser ut som en påse skit i fejset och väger 120kg.

• gabbe69
    Kallemannen skrev 2008-06-05 10:28:33 följande:
    Jag vågar inte skriva mer vad jag tycker om vissa aver här pga att jag blir ju bara avstängd, blev det i går tack var någon här som jag inte namnger...
    Du med ?? Välkommen i klubben.
  • Anonym (lagom bäst)
    Anonym skrev 2008-05-20 08:08:03 följande:
    Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
    Nej, min erfarenhet säger att killar med modell större förlitar sig på storleken och inte blir speciellt bra i sängen.
    Men vill inte ha för liten heller, då sitter den inte på plats.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-06-06 16:23:39 följande:
    gör bara så ont..
    men liten är ok om man vet vad man håller på med..
Svar på tråden Stor kuk?