• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-06-05 21:14:00 följande:
    grov & tjock MUMMA  tycker om när de e på gränsen till skönt & smärta o blir exta kåt när killen/killarna säger att jag e tajt o nästan inte får in deras stora kuk ;
    Håller med du!
  • Anonym (litet hål)

Min man har stor och grov och jag är liten och trång, en skitbra kombination, det känns som om han tar oskulden på mig varje gång vi knullar.......:)

• Anonym (litet hål)
    Anonym skrev 2008-06-06 16:26:23 följande:
    men liten är ok om man vet vad man håller på med..
    Nja, man skall väl känna den innuti en iaf.
  • W W
    Anonym (litet hål) skrev 2008-06-06 16:40:37 följande:
    Min man har stor och grov och jag är liten och trång, en skitbra kombination, det känns som om han tar oskulden på mig varje gång vi knullar.......:)
    och det skulle vara positivt? *från en som inte tyckte att det var toppenskönt första gången*
    En kåtare värld är en bättre värld!
  • Anonym (litet hål)
    EEE345 skrev 2008-06-05 21:42:05 följande:
    Jag skulle då föredra att ha en 35cm:are så jag kan imponera på dom andra killarna i duschen.Istället för att fokusera på ett organ så borde nog alla härinne fundera på hur dom ser ut i allmänhet i spegeln. Spelar ingen roll roll hur tajt bruden är i spritzorganet sålänge hon ser ut som en påse skit i fejset och väger 120kg.
    Jag är enl många män en drömkvinna...! Skitsnygg enl många. 168 cm lång, långt lockigt hår, blå ögon, kurvig figur m 75 b i bhstrl...
  • Anonym (litet hål)

W W skrev 2008-06-06 16:41:53 följande:

och det skulle vara positivt? *från en som inte tyckte att det var toppenskönt första gången*
    Ja, om man tycker det är skönt m lite smärta....
  • W W
    Anonym (litet hål) skrev 2008-06-06 16:43:34 följande:
    W W skrev 2008-06-06 16:41:53 följande: Ja, om man tycker det är skönt m lite smärta....
    fast det finns olika typer av smärta.. och första gången är jag glad över att slippa återuppleva..
    En kåtare värld är en bättre värld!
  • Anonym (nöjd)

Visst är det underbart med nätet ..där kan vara hur snygg man så önskar..och fitthålet kan vara trångt som ett sugrör..eller man kan ha 28cm kuk..såå underbart när man inte behöver upp till bevis..
    Själv föredrar jag att älska med ngn jag tycker om, sen kanske det inte passar med en råttpitt eftersom jag fött barn, men en "normalstor" passar alldeles utmärkt..

• Sanna Goding

Det där med att killar med stor kuk inte är bra är bara en så dålig rationalisering för att få de med mindre att känna sig bättre. Jag tror att de med stor har bättre självförtroende och därmed får ligga mer, och följdaktligen blir de bättre.

Det där med att killar med riktigt stora på 24-25cm inte kan få ordentligt stånd känns inte bra. En kuk ska vara hårt och jag vill känna att han är kåt. Inte ha någon jättelik hingstdase som hänger och slänger.

Men vad jag tycker är att storleken inte är så viktig, i alla fall med min erfarenhet mellan 12 och 21cm. Men visst är en större sexigare att titta på, det måste jag ju erkänna.

• Anonym

Därför den fyller upp min fitta....

Svar på tråden Stor kuk?