• Anonym

Stor kuk?

Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?

• Svar på tråden Stor kuk?
  • kawwa77

Sanna Goding skrev 2008-06-07 21:15:48 följande:

Det där med att killar med stor kuk inte är bra är bara en så dålig rationalisering för att få de med mindre att känna sig bättre. Jag tror att de med stor har bättre självförtroende och därmed får ligga mer, och följdaktligen blir de bättre. Det där med att killar med riktigt stora på 24-25cm inte kan få ordentligt stånd känns inte bra. En kuk ska vara hårt och jag vill känna att han är kåt. Inte ha någon jättelik hingstdase som hänger och slänger. Men vad jag tycker är att storleken inte är så viktig, i alla fall med min erfarenhet mellan 12 och 21cm. Men visst är en större sexigare att titta på, det måste jag ju erkänna.
    Hur stor har din "granne" då måste ju fråga???
  • Anonym
    Anonym (litet hål) skrev 2008-06-06 16:42:57 följande:
    Jag är enl många män en drömkvinna...! Skitsnygg enl många. 168 cm lång, långt lockigt hår, blå ögon, kurvig figur m 75 b i bhstrl...
    smaken e ju som baken

själv är jag 165cm blond blå ögon kurvig vaken fet eller small (väger runt 60kg) 75F  & Inte fan kan jag säga att jag e mångas drömkvinna för det!!
  • Sanna Goding
    kawwa77 skrev 2008-06-08 13:26:51 följande:
    Sanna Goding skrev 2008-06-07 21:15:48 följande:Hur stor har din "granne" då måste ju fråga???
    Hehe, han har 14cm.
  • kawwa77

Sanna Goding skrev 2008-06-09 07:15:22 följande:

Hehe, han har 14cm.
    ok har ju läst din "otrohets" tråd så det kunde va intressant med lite fakta bara.

Får man vara fräck och fråga hur stor din man har då? mest nyfiken inget annat!
    ha det bäst sanna goding
  • Sanna Goding
    kawwa77 skrev 2008-06-09 07:24:07 följande:
    Sanna Goding skrev 2008-06-09 07:15:22 följande:ok har ju läst din "otrohets" tråd så det kunde va intressant med lite fakta bara. Får man vara fräck och fråga hur stor din man har då? mest nyfiken inget annat!ha det bäst sanna goding
    Han är större, (och snyggare, yngre och mera vältränad).
  • Bigmamajama

Anonym (litet hål) skrev 2008-06-06 16:42:57 följande:

Jag är enl många män en drömkvinna...! Skitsnygg enl många. 168 cm lång, långt lockigt hår, blå ögon, kurvig figur m 75 b i bhstrl...
    Ja eller hur.... men det är väl bra att du har gott självförtroende iallafall
  • LindaJohansson81

Nu är detta lite ot, MEN min son som är 5 år har börjat med att säga att han har en sååååååå stor snopp och grannens barn har sååååå liten.

Så det här med snoppstorlek börjar minsann tidiigt.

• kawwa77

Sanna Goding skrev 2008-06-10 00:10:23 följande:

Han är större, (och snyggare, yngre och mera vältränad).
    Hmm det va som 17! Förstog nästan det när jag läste din tråd! Intressant!

mvh Enduro kungen
Svar på tråden Stor kuk?