• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-25 22:30:20 följande:
    Nej nu MÅSTE JAG SOVA.Vi hörs imorgon och sov gottTack för ikväll
    Go natt, sov gott.

Ska oxå ge mig för i kväll tänkte jag. Shoppa lugnt.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-26 08:33:33 följande:
    Ja, de är fina. Jag gillar Molos velourbyxor, vi har tre par från i höstas, men jag tycker de är för dyra för att köpa till ordinariepris..
    Ja lite dyra är de allt, hade de oxå sån där mudd nertill? Sitter de bra på?
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-07-26 08:37:47 följande:
    Godmorgon! Det tycker jag också, iaf när jag går på mammapenning så får lindexvelouren duga och så köper jag hellre lite fina o coola tröjor att ha till mina billiga byssor.
    Men man kan kanske sprätta bort den där rosetten (gillar inte heller den)
  • jompa

Freshmilk funkar inte för mig nu heller, funkar den för er?

• jompa
    Buttelina skrev 2008-07-26 10:30:31 följande:
    hej har det kommit in molo på många fler ställen?
    Hej

Är ni hemma nu igen
  • jompa

Hej hej tjejer

Jag håller på att smälta bort här hemma men imorgon blir det landet och nära vatten som gäller.
    Idag har vi tapetserat dotterns rum och jag är sååååå nöjd, blev verkligen superfint.

Är så shoppingsugen så jag dör

• jompa
    lillronya skrev 2008-07-26 21:08:03 följande:
    Duktiga ni har varit!!Jag är också sugen på att shoppa men ska vänta.Sitter och har beslutsångest här.Ska Emilio ha denna tröjanwww.matadorkids.se/index.php&pro...Eller body?Eller suiten?Och, nej! Han ska inte ha alla!!
    Tröja tycker jag så han kan ha den till sina NS byxor
  • jompa
    Preggi skrev 2008-07-26 21:22:39 följande:
    Jag tror man får bättre betalt för vissa plagg där. Vissa är ju så insnöade på po.p och letar nog inte på T utan bara där har jag fått för mig. Iaf bland vissa av mina bekanta.. Jag köpte multirand tröjan i 92 till min M. Den var så stor så den var lagom på P som är 3 år. Tror nog att Ilon kan ha den.. Tror du inte?
    Jag såg att Matador fått in Multiflower tröjan men vet inte om jag gillade den, vill ha den i bebismodellen och detta såg ut som den stora fast i mindre storlek, är rädd att stl 80 blir stort och jag hatar verkligen för stora tröjor.

Är nästan mer inne på byxorna och sen hitta enfärgade tröjor till.
  • jompa

God morgon

Blir en snabbis nu på morgonen då vi åker till landet snart. Kommer hem på onsdag eller torsdag.
    Såg de fina jackorna som kommit från Molo, hjälp den svarta är svår att motstå men jag måste, tror kanske inte de blir riktigt så kallt att den kommer användas. Köpte ju en liknande föra året som fortfarande har lapparna kvar

Nä nu är det frulle dax.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10