Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

är det nån som vet om molo älgtröjan bara finns med knapp eller går den att hitta i "vanlig" modell också?

• gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 20:21:42 följande:
    De överstrukna är beställda
    ok, men då är du ju en god bit på väg Skrattande
  • gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-09 20:15:37 följande:
    jag var i köpenhamn idag. ni kanske minns att jag skulle dit.Det var en jätte härlig dag med min man men jag hade ju sett fram emot molo shopping. Ville inhandla lite nyheter som inte finns i sverige.Men då händer det otänkbara.MOLO NYHETERNA KOMMER INTE TILL BUTIKERNA I DANMARK FÖRRÄN I AUGUSTIMen hallå. Hur kan inte nyheterna kommit till danska butiker när de kommit till svenska. Man börjar ju undra om märket är danskt?????????DJUPT BESVIKEN
    Oj vad konstigt, förstår er besvikelse.
  • gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-09 20:23:09 följande:
    Nej jag var i 3 olika affärer i köpenhamn.De sade alla att de kommer i augusti. jag frågade hur de kunde vara släppta i sverige men det hade de inga svar på.....
    superkonstigt
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-07-09 20:21:48 följande:
    är det nån som vet om molo älgtröjan bara finns med knapp eller går den att hitta i "vanlig" modell också?
    puffar för min fråga
  • gosmamman

Butte- du som e så duktig på molo, vet du om älgtröjan bara finns i modellen med knapp? eler finns den i vanlig tröja också??

• gosmamman
    Zvartaliljan skrev 2008-07-09 20:52:45 följande:
    på houseofkids. Har inte sett den i någon svensk butik tyvärr Jag är helt förälskad i den! Så underbart fiiiin men jag skulle vilja ha ett par gula brallor...typ velour med muddar...någon som vet vart det kan finnas? Ångrar att jag sålde de jag hade från plastisock
    ingen aning tyvärr, du får hålla tummarna för att det kommer gula på lindex längre fram.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10