-
grattis!Buttelina skrev 2008-07-10 20:14:41 följande:www.tradera.com/auction/auction.aspx kvällsfyndbebben skiter också totalt i vad hon får på sig. Storasyster brukar oftast låta mig bestämma men vissa dagar kan hon vara petig och då kompromissar vi, hon får välha överdel så matchar jag till en bra underdel.Tjollabolla skrev 2008-07-10 20:14:40 följande:Hehe, ja lite sånna kläder kanske behövs till dagis. Fast sist jag handlade kläder till Milo där blev jag så besviken, det krypmte hur mkt som helst i tvätten, så jag kunde bara använda det en gång. Då är det inte så billigt...
-
super snygg!ängeln83 skrev 2008-07-10 21:02:17 följande:Jopp Denna var det:www.tradera.com/auction/auction.aspx min auktion)har letat efter en snygg jeans kjol länge utan napp, så jag blev glad när jag fick denna för en billig peng
-
Vad duktig han är, utan stödhjul eller?CamillaJ skrev 2008-07-10 21:31:39 följande:Hej tack mina sötisar! Ja åh det va helt underbart ute jag joggade inte tog en rask promenad så när jag gått det jag brukar så kom jag på att jag inte joggat så då gick jag ett extra varv hehe.. lite smått stolt Åh måste berätta också hur stolt jag är över min stora kille Isak min 3 åring som idag har cyklat runt som bara den !!! Vi har varit hemskt dåliga med att lära/vara ute och cykla med honom han har alltid sprungit runt med cykeln sen ha han inte tagit informationen till sej utan struntat helt va vi sakt om att man ska trampa runt och runt ..hehe men idag så bara släppte det för honom när vi för en gång skull hade med oss cykeln!!!! Stolt...
-
Preggi- Vad olik sig M blivit på ett år, hade inte kunnat gissa att det var samma bebis. Hon fyllde nästa ut suiten bättre förra året. Hon måste ha växt ordentligt på längden och smalnat av samtidigt.
(bebben tycks också växa mkt på längden nu men hullet verkar inte avta på lilla knubbe) -
Hej angelinah! Kul att se dig
Fö ska jag nog säga godnatt nu men innan jag hoppar i säng så måste jag bara berätta att vi åker bort på lörd. Ska först till sambons mamma i uppsala en natt. På sön bär det vidare till sthlm för att göra en 24h kryssning med hela familjen + vänner med barn i samma åldrar.
Det ska bli så roligt och skönt att bara slappa och äta massa gott.
Kikar nog in till er damer en sväng imorrn men sen ser jag er inte förrens på mån kväll el tis.
Sov gott -
Gokväll alla
Den letar jag också efter till min systerson som fyller 5 år i aug men det verkar inte lättjojoa75 skrev 2008-07-11 19:55:22 följande:MOLOs verktygströja, antingen lång el kort ärm, strl 116. Var katten hittar man den nu? Sonen såg en body nu när jag surfade runt efter annat o vill tvunget ha en... Nån som vet sådär på rak arm var man kan hitta en sån? *ber snällt* Ska snart åka o jobba, har kollat klkids, rackamaja o hippo -
Spännande, vad ska ni hitta på då?terezita skrev 2008-07-11 19:28:45 följande:tack så mycket det ska jag göra... väntar fortfarande på barnvakten som skulle komma halv... visserligen tre minuter kvar men jag är nervös, det är första gången denna person sitter barnvakt åt mina grabbar!!
-
tackgambia90 skrev 2008-07-11 20:22:52 följande:matadorkids återigen ;)
-
Här finns en liten skrutta som har sagt till sin mamma att hon e sugen på katvig tröjorAngelinah skrev 2008-07-11 20:30:06 följande:Ingen liten skrutta som är i desperat behov av katvigar hos dig måhända?
-
Precis sånt vi ska sluta med. Suits och bodys är för krångligt när vi pottränar. Leggins tycker sambon är för pyamasaktigt.Angelinah skrev 2008-07-11 21:12:09 följande:Hm.. dåligt med just tröjor tyvärr mest body, suit och leggings
Ska jag ha leggins så vill jag även ha matchande tröja för att kunna ha klänning eller kjol till.
Men tack iaf