Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-15 20:52:18 följande:
    den fanns för ca 1 år sedan.. i rosa och gul
    ok, tack
    Angelinah skrev 2008-07-15 20:53:54 följande:
    God kväll Massa fina barn i BT as usual   blir verkligen glad av att kika in där Nån som har en rätt så nybliven 10-åring hemma? Min har blitt hopplös, säger emot om ALLT, sur o tvär, trotsig och allmänt negativ.. Ska dom va så? *glömt* 
    har ingen 10åring men jag vet att jag läste på barn och fritid att 9års åldern är en jobbig ålder för barnen så det kanske är en försenad 9års fas.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-07-15 21:08:06 följande:
    Nåt att matcha till hennes nya  orangerandiga muddbyxor? Matilda har ju multiflower till. Förslag? 
    visst är det lila mudd? kanske du kan lyckas få tag på en beg esl lila moln. Jag ÄLSKAR min den tröjan och dena passar till väldigt mycket.
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-07-15 21:12:49 följande:
    God kväll!!Det är lite synd om mig då jag är ensam hemma (ja alltså Thea e ju hemma men jag menar utan gubben) så jag tyckte att jag förtjänade ett lass färska räkor o romsås. Nu e jag så mätt så jag tror jag spricker snart *päser o jäser i soffan*
    fruktansvärt jobbigt, det tillståndet berättigar en till shampoodel set (med tanke på att karln gillade det, är borta och för mycket gotti)
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-07-15 21:21:44 följande:
    Ja det gör nästan det.... Fast frågan är om jag orkar gå o hämta VISAkortet Får samla lite kraft här fört
    kan bli tufft med den mätta magen Flört
  • gosmamman

Angelinah- söööta lilla bebis ida, tänk när dom var så små och pluttiga

Preggi- Tycker absolut att du ska hålla utkik efter esl molnen, men håller även med angelinag om att idaT igelkottar skulle vara fina till.

• gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-15 22:06:33 följande:
    gosmamman: underbart tjocka goa lår i molos rut body
    eh... hmmm... Dom e ff nästan lika tjocka
    nikki2006 skrev 2008-07-15 22:10:02 följande:
    Jätte gulliga bilder
    Tack
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-07-15 22:13:08 följande:
    åh, vilka nostalgi bilder.. Tur att jag inte har våra bilder i den här datorn... Annars hade jag garanterat tittat igenom alla och snällt frågat min man om jag inte kunde få en till bebis.. Och det vet vi ju redan svaret på innan... Jag har varit så sjukt bebis sugen nu sista tiden så slänger ni in dom här bilderna.. Inte som att man blir mindre sugen direkt.. Jag vet inte om det kanske blir för mkt? Men den är ju jättefin!!
    Jag är också jätte bebis sugen, blir inte bättre av att min bästa väninna är gravid. När jag fick min första var hon gravid med sin etta, och när jag väntade bebben så väntade hon sin andra.
    Vi pratade om det på kryssningen om att det känns liksom som att det inte stämmer när hon nu ska ha en 3:e "utan mig".
    Dessutom ska min syrra också ha.
    Men jag ska vara glad att jag får ha bebisar i närheten när jag själv inte får en på några år.
  • gosmamman
    Tildamamman skrev 2008-07-15 22:17:37 följande:
    Jag klickade hem en skiphop i färgen blossom nyss. Tyckte den var så fin så jag högg en direkt. Men är den lika snygg i verkligheten?? .
    har inte sett färgen men jag älskade min skiphop väska jag ahde förut.
    nikki2006 skrev 2008-07-15 22:19:49 följande:
    Ni med barn i uppsatt hår.Jag har försökt berömma, tvinga, locka ja allt men min dotter vill inte ha uppsatt hår.Jag brukar få sätta dit gummibanden och sen efter en minut så sliter hon av dem, Har frovat frmför spegeln och att hon får välja banden själv, inget funkar.Det är ju inte universums största problem men jag hade velat ha lång lugg på henne men det funkar ju bara med hårband. Nu är luggen så lång att jag antingen måste klippa eller sätta upp suck.Några bra tips 
    På min stortjej som e 5år så brukar jag tvinga henne att ha tofs när det är varmt ute, jab brukar säga att hon får ha samma frisyr som pappa annars.
     Bebben förstår ju inte vad man säger när det gäller sånt så henne försöker jag inte ens på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10