Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tildamamman skrev 2008-07-15 22:17:37 följande:
    Jag klickade hem en skiphop i färgen blossom nyss. Tyckte den var så fin så jag högg en direkt. Men är den lika snygg i verkligheten?? .
    googlade och jag tycker den var skitsnygg!

Nu säger jag godnatt, sov gott.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-07-15 22:27:42 följande:
    Mina tjejer har tofsar jämt. Vi har snoddar från hm. Dom är pyttesmå och fäster jättebra i håret. De drar aldrig ur dom själv..
    Samma här, jag tänker att jag spar på min sista karamell  Natti
  • gosmamman

Gokväll- Guuud vad trött jag är. Har fixat massa auktioner på T och vilken tiiid det tar.
    Gav upp efter hälften av vad jag skulle lägga in.

Vad massa söta bebisar det var i BT idag

Terezita- ssåg att dina pojkar varit på kolmården och (enl min stortjej) träffat "kalle anka" *s*.

Preggi- Ekorrtröjan var ju superfin till molo byssorna, underbar kombo.

• gosmamman
    Angelinah skrev 2008-07-16 21:12:20 följande:
    Ska köpa Gosmamman--- Paket on the way  
    *läääängtar*
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:06:40 följande:
    Gosmamman: men nu har du ju börjat iaf! Det är så segt o lägga ut....
    ja, det är skitdrygt. Måste hålla efter lite mer, för jag tycker det är kul när jag bara har 3-5 plagg som ska läggas ut, mer än så blir jobbigt.
    Jag lägger nog inte ut nå mer förräns dessa har gått ut, det blir så jobbigt när allt ska packas samtidigt också.

Vet ni vad mer som är drygt??? Min svinsnarkande halvfulla sambo som ligger brevid mig på soffan. Hör inte ens vad jag tänker för hans snarkande. Sår nog inte ut många sek till att höra på detta så det blir nog sängen för mig strax.
    Plus att bebben somnade redan kl 18 så det blir en tidig morgon för mig imorrn.
    terezita skrev 2008-07-16 21:11:39 följande:
    jo men det vart en liten flopp för enrique var mer intresserad av att kolla på djuren i broshyren än i verkligheten, men jag får tänka att han kom in grattis och den jagg betalade för (alltså mig) hade kul
    hehe, så knasigt det kan bli *tokunge* Skrattande
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-16 21:20:04 följande:
    är han halvfull så här en onsdagskväll?
    Jupp, hel full är nog mer sant än halvfull dessutom Fundersam, hans brorsa hade bjudit med honom på en gratis dagskryssning idag och när dom kom hem gick dom på puben på tacoafton.
    terezita skrev 2008-07-16 21:21:17 följande:
    äsh stoppa in bomull i örona o sitt kvar vettja
    Jag skulle kunna ha en hel dunkudde i varje öra och ändå höra honom, dessutom känner jag vibrationerna i soffan ju Skrikandes
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-07-16 21:23:29 följande:
    GRATTIS LEO PÅ 4-ÅRS DAGEN
    Grattis från oss också
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:25:09 följande:
    Men jag har 86 t Thea också. De halkar bara ner HELA TIDEN... Men så gillar hon o gå barfota med...
    Bebben kan ha 86 men jag köpte 92. Dom e väldigt baggy men mudden håller dom uppe. Men så har ju bebben inte dom smalste vristerna heller
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-07-16 21:24:41 följande:
    Jag skulle kunna ha en hel dunkudde i varje öra och ändå höra honom, dessutom känner jag vibrationerna i soffan ju
    nu vände han sig till sidan och blev liite tystare, kanska kan stanna några min till Fundersam
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-07-16 21:31:36 följande:
    Fölåt om jag skrattar men det låter så roligt  när du skriver det.Förstår att det för dig däremot är skitjobbigt, fulla karlar är de värsta.
    Ja, det är skitirriterande men jag är glad att han somnade på soffan så slipper jag ha honom i sängen inatt
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:31:01 följande:
    Thea måste ha tändsticksvrister... det är jättejobbigt för ALLT åker ner. Hon har 74 i lindex velour bara för att hon ska slippa trampa på dem o halka...*mer smör i maten*
    Bebben får inget extra fett utöver det som redan finns i maten och smör på sina smörgåsar och hon ser ut som en köttbulle ändå.
    Storasyster däremmot är som en tändsticka hela hon och hon skulle kunna dricka fett utan att det syns.
    Inget att göra åt, sy in ytterligare lite resår i mudden kanske?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10