Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-07-16 21:35:06 följande:
    Man får försöka njuta av varje dag och inte tänka på att det går fort, då går det fortare. Har gjort det misstaget med båda mina, önskat hela tiden att de ska bli större men nu vill jag frysa tiden, vill att det alltid ska vara så som de är nu. Min fina ungar.
    Med bebben så har jag faktiskt låtit bli att tänka "åååh vad kul det blir när hon kryper, går, skönt att sluta amma osv osv" utan bara njutit varje dag.
    Tiden har iofs gått lika fort men jag känner att jag tagit vara på tiden bättre och minn mer än jag gjorde med nr1 som jag alltid längtade till nästa "steg" med.
    nikki2006 skrev 2008-07-16 21:38:37 följande:
    Jag har hela tiden önskat att det skall gå saktare men inget hjälper snyft.Jag tycker alla åldrar har sin charm, men baby åldern med mys och gos och luktar gott är extra speciell. men det går så fort
    Instämmer
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:42:00 följande:
    Ja jag får väl göra det. Tur jag har 2par. Ett att misslyckas o testsy på
    Du behöver knappt sy ens, bara sprätta ett pytte hål och trä i resåret och knyta en knut. Det är ju på insidan så det syns inte.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-07-16 21:42:40 följande:
    Gosmamman, vad fin storasyster är i gult! Hon skiner ju..
    Tack, tycker du det? Jag har orange velourisar också men tänkte att det kanske blir fööör mcyket starak färger på henne. Brukar tycka bebben är finare i såna färger än storasyster.
  • gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-16 21:44:34 följande:
    Måste säja fin bild i BT.
    Tack vad gulliga ni är, kanske ska våga lite mer starka färger till henne iaf?
  • gosmamman
    terezita skrev 2008-07-16 21:50:19 följande:
    ja det tycker jag absolut
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:50:17 följande:
    Det är jättefint! Jag brukar ha orange velour t den m ormar o kameler. Gamla orange är bäst!
    Preggi skrev 2008-07-16 21:48:07 följande:
    Ja, jag tycker verkligen hon sken upp. Tror det blir fint med orangea velour till. P har ju det till hennes gula småfolks tröja med hundar.
    Jag tycker de orangea är jättefina till tröjan, vet bara inte om just hon passar i så mkt färg. På bebben hade jag inte tvekat alls, men nu känner jag mig lite modigare.
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:52:31 följande:
    Tack peppning behövdes kände jag
    You are welcome
  • gosmamman

Näää, fyyyy!!!! Nu står jag nte ut med bubbens bökande och snarkande mer.

Ha en bra kväll och sov gott! Godnatt

• gosmamman

Kikar in en jätte snabbis innan jag ska ge mig in på FK´s hemsida.

Tack angelinah för ett myyysigt paket

Ikväll ska vi på restaurang utan barn och som grädde på moset blir vi bjudna Skrattande

Ha en bra dag och fredags kväll ladies

• gosmamman
    Mattisdotter skrev 2008-07-19 09:37:10 följande:
    Hej alla här i tråden! Har en fråga. om ni bara fick välja 2 av alla danska barnklädes märken, vilka skulle det bli??
    Oooh, jag har ju flera favoriter. katvig, Ej sikke lej och Småfolk är ju mina favoriter men får jag bara ta två av dom så blir det Katvig och Småfolk.

• gosmamman

Godmorgon i tråden förresten.

Vet ni, jag är alldels till mug. Bebben har aldrig velat titta på tvn en endaste sekund men nu sitter hon och äter russin och tittar på saltkråkan. Hon har nog tittat i 10 min snart, det krävdes nug bara ett riktigt bra program.
    Storasyster är ju mest förtjust i tecknat men det ratar bebben totalt, astrid lindgrev verkar bebben vilja ha Skrattande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10