Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gokväll!

Ängeln- hahhaa, vad jag skrattade när jag så resultatet efter din mans blöjbyte, att dom e så himmla hopplösa karlarna.
    Bebben hade en sommarsuit på sig idag men hon hade ingen blöja här hemma så hon hade den hängandes öppen i grenen. När vi skulle å handla så sa jag till sambon att ta på blöja o knäppa men han sa att jag får knäppa för det var ju omöjligt att se hur det skulle knäppas på för vis FundersamSkrattande
    Vilken fin jacka också, en sån skulle man ha! Fanns det fler färger?

Massa andra fina barn o kläder i BT också

• gosmamman
    SmillaMilla skrev 2008-07-10 19:24:29 följande:
    Åh idag fick jag mina hemliga plagg från me&i. Jag är så fruktansvärt nöjd. Vågar inte bli för ot här så om ni vill så kolla in mitt galleri för bilder. Någon mer som köpt hemliga?
    Förstår att du e nöjd! Fiiin fina! Blev lite avis både på hemliga plaggen och på den fina godisråtta hatten.
    Jag hade hatten till bebben och den matchade verkligen med ALLT men hon kastade bort den när vi var i västerås o shoppade *snyftar* Gråter
  • gosmamman
    CamillaJ skrev 2008-07-10 19:42:16 följande:
    Slängde in 3 bilder på mina skruttar ... hehe...nu ska jag ut en runda jogga lite!
    Söta grabbar! ha en härlig joggingrunda i kvälls solen
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-10 19:49:03 följande:
    Visst är dom Tur att jag var hemma, lagom pinsamt om han gett sej ut på stan med Liam sådär Ha ha, jag får också alltid knäppa knapparna på suits, gubben ger upp efter typ 1 knapp.Är super nöjd med jackan, den fanns i svart, grått, grönt, brunt och lila tror jag det var, o matchande fleece till då också.
    ÅÅÅÅHHHH!!!! Jag vill ha en bruuuun till bebben (så klart) och sen kanske en brun till storasyster också. FAN att man bor så långt där ifrån. Vad kostade dom?
  • gosmamman

Ni som köpt massa villervalla, är ni nöjda med kvalitén? Jag har tvättat mina klänningar 2 ggr och dom ser jätte sunkiga ut på stjärnorna.
    Tappat färgen och luddat som attans just på stjärnorna, i övrigt så är tyget ok, lite småluddigt bara Fundersam *surar*

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-10 19:53:44 följande:
    Den bruna var jätte fin, stod o velade mellan svart och brun, men nu ångrar jag att vi inte köpte den bruna också. Hur långt har ni dit?Hum...tror vindstoppern kostade 149 kr och fleecen 100 kr.
    Vilket pangpris!  Jag vet inte riktigt men minst 20 mil Ledsen
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-10 19:56:55 följande:
    jag är nöjd... tvättat ut och in och inte torktumlat...
    jag tvättar också ut o in och äger inte ens en torktumlare
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-10 19:58:24 följande:
    Men det är ju inte sååå långt, vi har 13 mil, kör dit på lite över 1 timma.
    Jo det är låååångt!
    ängeln83 skrev 2008-07-10 19:58:24 följande:
    Men det är ju inte sååå långt, vi har 13 mil, kör dit på lite över 1 timma.
    Sambon kom nu och sa att jag dillar gojja, det är ca 40 mil (jag och geografin kommer inte riktigt överens).

Jag ville åka till gbg på liten semester weekend och passa på att åka dit men det blir nog inge gbg denna sommar Ledsen
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-10 20:00:22 följande:
    40 grader?? skumt att det skiljer så mycket...
    japp
  • gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-10 20:06:14 följande:
    Nu gör du mig lite närvös för jag lade precis in en beställning på 2500 på vv. Men jag vill ju bli nöjdjag har ett par vv plagg sen innan men har bara hunnit tvätta dem 1 gång.
    Efter första tvätten såg dom ff bra ut, men efter andra tvätten var dom jätte fula Gråter Men dom verkar ju inte vara så för alla. Du får hålla tummarna, det är ju fina kläder.
    ängeln83 skrev 2008-07-10 20:06:21 följande:
    Ha ha...40 mil är ju lite värre kanske.Det blir ju inga fynd då längre.En annan sak om man är i närheten och åker dit.
    Ja, vi åker ju inte enkom för ullared. Eller ibland brukar det gå billiga bussresor härifrån och dit o ibland går några väninnor ihop och samåker.
    Jag har aldrig varit med men nån gång så ska det bli av.
    SmillaMilla skrev 2008-07-10 19:58:02 följande:
    Ja den är fin den. Svea kastade bort sin Svea mössa nu i göteborg och jag gråter fortfarande
    Attans ungar o kasta finaste mössorna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10