Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-20 22:14:33 följande:
    god kväll tjejer
    Gokväll, satt nyss o funderade på om du smitit iväg på en hemlig semester
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-07-20 22:17:59 följande:
    jag har varit i vår stuga, är bara hemma över natten
    jasså, trivs ni?
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-07-20 22:17:13 följande:
    Jag vet faktiskt inte om det finns på nätet men jag hade turen att få höstkatalogen av en snäll vän
    sommliga har tur Skrattande
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-07-22 19:17:15 följande:
    Middagsdags! Kantarellpasta...mums! Cu
    ÅÅH, vad smarrigt det låter *löööv kantareller* får man fråga hur du gör den smarriga rätten?
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:17:06 följande:
    Hellu i tråden Hoppas det nåt? Ska nog ta och beställa lite planeter nu minsann tror jag, Duntofflas N va sååå fin i dom idag    *tack för en trevlig dag tofflan*
    Haha, hur jag har det på hopping fronten är du ju uppdatera om Flört. Fick hem en katvig dyna till vagnen igår o den är med i BT.
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-07-22 20:18:39 följande:
    Det var mumsigt. Stek bara lök, vitlök och kantareller. I med lite nyttig grädde (ja, jag går på diet men vad fasen fett blir man inte fet av ) och lite buljong. Salt och peppar.Sen kokar jag pasta och blandar allt. Har man lite parmesan är det gott att riva lite över.
    *mums*
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:21:20 följande:
    I know    sketasnygg dyna btw!!! Hoppas min ger bra betalt på T nu   *snygga katvig*
    e du less på din eller?
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:31:03 följande:
    Usch... Nu e bubblan dålig    lessen o snorig liten tjej.. Verkar nästan ha ont i öronen   *stackars*
    Stakars, jobbigt med öronen!
  • gosmamman

Duntoffla- jag drömmer lite om att ha ett hälsocafe med nyttiga mackor, fruktsallader, smoothies och mindre enklare hälsosamma luncher (och lite gotti gotti också såklart) och ett fint lekrum till barnen

• gosmamman

Har molo tagit sin gamla regnbåge och gjort det till sin nya? Har dom idé torka eller är det kunderna som vill ha en favorit i repris? eller har jag sett helt fel?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10