Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-07-22 20:43:32 följande:
    Vaaaad gör man åt onda öron??? Kan man lindra? Eller e de bara raka vägen till doktorn i morrn? Inga av mina barn har haft örona hittils..
    Alvedon och nässpray lindrar
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:43:32 följande:
    Vaaaad gör man åt onda öron??? Kan man lindra? Eller e de bara raka vägen till doktorn i morrn? Inga av mina barn har haft örona hittils..
    men gå till doktorn imorgon iaf så får ni förhoppningsvis PC. Men på vissa vårdcentraler så har dom slutat ge PC mot öfi och säger att trumhinnan ska värka ut.
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-07-22 20:47:57 följande:
    Prova gör lite egen koksaltlösning (googla för recept) och droppa i näsan. Om dom är täppta i näsan så ökar värken.
  • gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-22 20:57:59 följande:
    mina båda barn skriker och väcker varann hela tiden idag.Känns som att jag skall bli helt knäpp i huvudet. När den ena lugnat ner sig så börjar den andra och väcker.Har inte haft en tyst minut på 2 timmar, jag tror snart jag börjar gråta självär trött så att jag vill spy
    Usch då, har dom också öif?
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-07-22 21:26:56 följande:
    Godkväll! Shoppas det molo för fullt här idag? Angelinah, stackars lilla Ida. P är öronbarn och det har varit jättejobbigt. Det enda som hjälp för oss är att hon inte legat ner platt. Hon har typ suttit och sovit för det lindrar trycket i örat tydligen. Och ipren såklart.. Annars är ju närakuten öppen nu. Ring dit och kolla annars. Jag är lite molosugen men vill nog försöka vänta lite tills fler uppdaterar med nyheter. Har det kommit upp nåt nytt idag? Vet nån om älgarna kommer som tröja på baby?
    Jag undrar också om älgar på babytröja
  • gosmamman
    Jen80 skrev 2008-07-22 21:48:08 följande:
    Ok. Får fundera på en sån lite...Nu ska jag försöka komma i säng. God natt!
    jag har just börjat smälta det och tycker den e sååå fin nu. Men jag vill inte ha body längre nu när vi jobbar på att bli torr och jag gillar inte knapp tröjor. Det är inte bebbens stil liksom.
    På storasyster skulle det kunna fungera. Hoppas älgarna kommer i vanlig tröja.
    svischan skrev 2008-07-22 21:54:17 följande:
    hej! Nu är vi hemma efter en dag på Astrid Lindgrens värld! M älskade varje minut där och var skitsur när de stängde vid 18=)Jag kom hem med en hel uppsättning pippikläder till min lilla pippifantast, inkl peruk=) Fast jag tänkte bara på vad jag skulle kunna köpa för 550 spänn, typ ny molo=) Hehe! Jaaaaa, Katvig är juh självklart, men ungen har redan halva garderoben full. Det är Molo och katvig som gäller här som basplagg.
    Låter som en underbar dag, vi funderar på A-L värld om ett el två år när bebben är lite större och också har ett utbud av att åka dit.
  • gosmamman

Nu ska jag gå och sova, vi ska till gävle imorgon och åker redan kl 8 så det är bäst att jag är utvilad, sambon tycker inte jag blir så trevlig när jag e trött el hungrig .

Godnatt, sovgott

• gosmamman

Gokväll i tråden! Nu var det några dagar sen jag var här, vi har varit i furuvik och grillat med vänner och badat en del men nuuuu har jag en liten stund vi datorn innan jag ska sova.

Massa fina barn o kläder i bt som jag missat ju!

Vad har jag missat för nyheter? Reor på gammalt??

Mår alla mammor och barn bra?

• gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-07-25 22:28:54 följande:
    För plottrigt för min smak i alla fall...
    Tack, ska kika där!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10