Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hejsan, kikar in nu när bebben sover. Det är ändå fööör varmt för att göra ngt onödigt som att städa.
    Igår när hon sov så städade jag vardagsrummet från golv till tak inklusive fönstren och fyyyy så varm och sluta jag vart, men nu är det riktigt RENT härinne.

Ängeln- är du här? Har du testat shamppodel tröjan till dina nya molo prick/bubbel byxor? Tyckte det såg ut som samma orange nyans i nån av bubblorna som i shamoppdel setet

• gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-27 11:15:33 följande:
    superfina kläder men skit vilka priser. Sätter min gräns vid molo priserna
    Instämmer, OJ vad dyrt! Jag tycker molo och småfolk är preciiiiis var jag drar gränsen för summan att lägga på ett barnplagg. Tur att det inte riktigt var min smak
  • gosmamman
    Incommunicado skrev 2008-07-27 11:37:20 följande:
    tröjor kostar 229-249 beroende på baby el pojkstlk t ex. finns t-shirt med knapp i sidaneller långärmade med knappar fram precis som suiten.
    Ah, nu såg jag hur det ligger till Generad
    Olivers Mamma skrev 2008-07-27 11:50:05 följande:
    Hurrraaaaaa.... Jag skiter i att freshmilks hemsida inte funkar, jag ska till danmark nästa helg och där kan jag köpa allt jag vill ha i katvig väg *överlycklig*
    Vad roligt, hoppas du hittar allt du söker!
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-27 13:12:07 följande:
    Hej hej.Jag är här Försöker bättra på brännan men det är ju alldeles för varmt. Det kan nog stämma att det är ungefär samma oranga, springer o kollar på stört.
    Jag klarade inte av att sola förräns kl 17 igår. men det är nog säkrast för jag har känslig hy o bränner mig lätt. Anv samma solcreme som ungarna med sptf 30 Generad

Ja, kolla det du! Gärna en bild med modell i framtiden också.
  • gosmamman

Här kommer jag o tar upp hela tråden som vanligt nu på sistone, men jag har ju så mkt att skriva nu när jag inte hinner ut så ofta.

Frågade här om dagen om eBBe jeansen (men jag var inte kvar i tråden så länge o jag orkar inte leta tillbaka efter ett ev svar). Nån som vet hur dom är i strl? och om dom e mjuka i jeanstyget? är dom hårda i midjan? (en knubbis ska ha dom)

• gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-27 13:19:42 följande:
    Klokast är nog att undvika solen vid den här tiden på dagen, det är grymt hett.O dessutom är jag dålig på att använda solcreme, men än så länge har jag inte bränt mej ialla fall.Kollade precis, det är inte riktigt samma oranga, men funkar absolut ihop. Tror jag ska köpa tröjan med bubblorna att ha till byxorna. Du får nöja dej med en bild utan modell så länge, han sover
    Visst funkar det där ihop och klart du måste ha tröjjan också. Förstår om han inte vill prova dom kläderna alls inom den närmsta framtiden, då svettas han ju ihjäl om han inte provar vid 3 tiden på natten förståss Flört

Passar på att ffråga om nån vet om molos älgtröja finns eller kommer att komma i baby tröja?
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-27 13:32:28 följande:
    Mmm, ska fundilera lite på tröjan, det är 3 st nu som jag är sugen på och jag ska bara köpa 2. Ha ha, naa, byxorna kanske kan gå, men tröjan får jag nog inte på honom i denna värmen, här är det enbart blöja som gäller på dagarna.
    Ja det är svårt att välja ibland och inte blir det lättare sen när det kommer mer höstnyheter.

Bebben e naken hela tiden. Drog på linne och trosa bara när vi skulle till min syrra och nu sover hon i samma plagg så vi får se om hon pinkat ner nya fina katvigdynan i vagnen när hon vaknar.

Nä nu är det sent så jag måste käka lite lunch nu, vi har massa grillrester fr igår *mums*.
  • gosmamman

Gokväll i tråden allihop!

lillronya skrev 2008-07-27 19:33:44 följande:
    Den som har lust får gärna ge sin åsikt om vilken randig molosuit, av de som finns på est, som Emilio skulle passa bäst i.
    Molo heldräkt, Ross, blue graphite,

Den tycker jag är fin, som är lite brun/grå med blå kantband, annars den i grönt!
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-27 20:41:37 följande:
    Godkväll allihopaNyss hemkomna efter ett kvällsdopp, guu va varmt och skönt det var i vattnet, knappt att det svalkade. Liam somnade precis helt utmattad och gubben tvättar bilen, jag hade tänkt städa lite men det är alldeles för varmt.Fundilerar på att beställa några Molo tröjor till, bokstäverna och planeterna, men vilken är finast av den med enbart planeter eller den med randiga ärmar?
    Randiga armar tycker jag, mer pyamas varning utan ränderna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10