Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-28 19:27:55 följande:
    Å jag skulle också vilja ha en källare nu!!Anjelin har haft hög feber sen ifredags och nu har Emilio också närmare 39.VArmt för de stackarna med....Och imorgon åker vi till Köpenhamn.
    Åh, stckars barn med feber i denna värme. Vi har också källare och vi har ett rum därnere som sambon håller på att fixa o det är nästan klart, ska bli skööönt.

Kul att åka till K-hamn, ska du shoppa loss?
  • gosmamman
    nikki2006 skrev 2008-07-28 19:29:06 följande:
    Ja jag har tagit oskulden på småfolket hi hiMår bättre än när jag blev av med den andra oskulden om man säger så
    haha, ja sånt kan kännas lite mer fysiskt Flört
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-28 19:23:31 följande:
    Nu har Kullerbyttan barnkläder sänkt priset på alla t-shirts från Småfolk, 169 kr kostar dom där nu.Jag är grymt sugen på den blå med elefanter.
    vad e det för shop?
    ängeln83 skrev 2008-07-28 19:27:26 följande:
    O det var ännu finare IRL, lite svårt att fånga färgerna på bild, dessutom är vår kamera kass, försöker övertala gubben om att köpa en ny.
    jag tror dig, det är absolut liams färger
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-28 19:42:49 följande:
    kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/Var lite osäker på orange till honom men det funkade det också. Men dom får snällt ligga och vänta på hans höst hylla
    jo han e jättefin i orange och tillsammans med dom bysserna som går i mörkblått med turkosa inslag så blev det "tiptop"Skrattande
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-07-28 19:42:22 följande:
    Pluttarna tackar för kramen.
    Låter som en härlig mys helg med familjen, hoppas dom hinner bli ordentligt friska
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-28 19:48:11 följande:
    Gillar bubblorna som sjutton, känns som dom är väldigt lätt matchade också. Testade ihop med en röd långärmad baströja från Lindex innan, blev också super fint.O jag är grymt glad att jag äntligen köpt ett Shampoodle set, det kommer absolut bli flera.
    Ja det finns ju ganska många olika färgkombos man kan välja till! Jag vill också ha shampoodel till ungarna.
    lillronya skrev 2008-07-28 19:50:50 följande:
    JA vi ska bara mysa!Tur att det är de små som är sjuka iaf. De kan ju vila i vagnen. Värre med de stora....Nu har jag reashoppat en grå molosuit med stjärnor för 112 kr!
    Grattis till ditt billiga köp. O visst kan småttingarna mysa i vagnen när man vill göra ngt.
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-28 19:58:42 följande:
    gosmammanPrecis Klart ungarna ska ha Shampoodle. Jag velar mellan grått och gult.
    jag vill nog ha svart till ena tösen och orange till den andra men jag väntar o ser om dom får fler färger i höst
    lollypop skrev 2008-07-28 20:04:10 följande:
    Go kväll i tråden!Pjuuuu... vilken värme!!!Idag har vi firat en lugn födelsedag (har ju redan haft kalas!) för lilla 2-åringen Man orkar ju inte mer Minst halva dagen har spenderats ute i poolen, i trädgården Fina bilder, och nice shopping i BT!!!
    GRATTIS till tvååringen, har hon fått nått fint då?
  • gosmamman

Nä, nu måste jag logga ut eftersom jag är en trött och arbetande kvinna denna vecka

Godnatt, sov gott

• gosmamman

Gokväll!

Shoppas det något i tråden ikväll då? förutom allt fint i BT och ängelns hus som hon suktar efter Skrattande

Jag ska köpa gardiner så det blir ingen shopping för mig, dessutom väntar jag ju på esl velouren i lådan imorrn.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10